Ett STORT tack till Buke!

Texaz

Trådstartare
Buke, när det är som bäst, har verkligen varit till enorm hjälp för mig, i en besvärlig situation!

Vill därför framföra ett ENORMT tack till er som hjälpte mig:love: Tyvärr lär det bli bli er jag vänder mig till när det krisar nästa gång:D
Några fler som fått hjälp/stöd av Buke månntro?

Oja! Jag har fått så enormt mycket av buke :love: Ingen har väl glömt min permobil :love: och min förra födelsedag kommer aldrig jag att glömma. Det blev den bästa i mitt liv :laugh:

Sen är det en hel massa gånger som jag har fått tips, råd, stöd och kunskap och ingen fråga är för liten, för stor eller för svår. En hel massa gånger har jag fått revidera mitt tänk för att någon har kommit med en åsikt som jag har insett bara är så rätt.

Buke är bara så bäst :love:

JAg hade aldrig vart där jag är idag utan buke. Fick så enormt mycket stöd i min tråd om aborten, alla idioter, brännskadorna, morfars död, min hästs skada osv.
Att helt okända människor kan ge så mycket stöd råd till människor dom inte överhuvudtaget känner eller har någon koppling till är helt otroligt. Buke är fantastiskt :love:

Och dom jag träffat irl härifrån är alla helt underbara personer! Tänk att så många fina människor kan gömma sig på samma ställe :love:

Har haft oerhört mycket hjälp av buke, kring drt mesta i mitt liv.
Har mött så oerhört underbara människor via buke, några har jag inte träffat än men hoppas kunna göra det snart :)

Om inte buke funnits när syrran dog och sen mamma så vetta sjutton.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 916
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger... 2
Svar
21
· Visningar
2 051
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 077
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka