Bukefalos 28 år!

Ett tips till er som

mysko

Trådstartare
:banana: sitter med modem :D
När det går trögt här på Buke så kopplar jag alltid upp ett spel t.ex Kungen och jag garanterar att man hinner inte fundera på nästa drag på korten förrän det man vill se på Buke kommer upp :devil:
När det är alldeles för :devil: trögt då hjälper det inte men när det är så man blir lite :devil: så går Buke snabbare och jag vet inte vad det beror på kanske att man inte hinner reta sig på trögheten kanske :D
:D :D :D
 
Bra idé! :idea:
Tyvärr lyckas jag dock aldrig klura ut hur fanken Kungen fungerar :D så jag får nog hålla mig till Harpan eller något liknande istället. Men det låter ju helt klart bättre än att sitta och förbanna datorn (det är ruskigt vilka ord man kan :eek: ;)) och ibland nästan använda våld också. :eek: :devil:
 
:D ja det är bra för hjärtat att spela spel och inte sitta och jaga upp sig :D
Kungen är ugnefär samma som harpan, t.ex har du hjärter dam ska du bygga på med en svart knekt och sedan en röd tia osv essen ska upp till rutorna till höger.
Man klickar på det kortet man vill flytta och sätter markören där man vill ha det och klickar.
Man ska få upp alla korten över ässen där uppe,, klarar su det har du vunnit!

Gud va svårt det var att förklara :eek: lättare att spela :devil:
 

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 722
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 057
Senast: Badger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 858
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 870
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp