Eu-station

SiZo

Trådstartare
Jag håller ju på att sälja min hingst, och jag har nu en intressent som är intresserad, och hen vill frysa sperma från honom här i Sverige innan han flyttar isf, och då på en EU-godkänd station så att sperman kan exporteras oxå om man skulle vilja.

Men jag googlar och googlar, och hittar liksom inga listor på EU-godkända stationer?
De ville veta vart närmaste fanns och jag känner ju till en, men de håller inte på med fryst.
Det borde väl finnas en lista någonstans?

Jag bor utanför Linköping, i Östergötland om det hjälper er.
 
Det är dessutom långt ifrån alla som har fasiliteter att frysa ner sperma. Min station är EU-godkänt men de fryser inte.
 
Hittade en i Västerås nu som är EU-godkänd och fryser ner. Men de vill börja typ direkt då, annars har de för mkt att göra!
 
Jag håller ju på att sälja min hingst, och jag har nu en intressent som är intresserad, och hen vill frysa sperma från honom här i Sverige innan han flyttar isf, och då på en EU-godkänd station så att sperman kan exporteras oxå om man skulle vilja.

Men jag googlar och googlar, och hittar liksom inga listor på EU-godkända stationer?
De ville veta vart närmaste fanns och jag känner ju till en, men de håller inte på med fryst.
Det borde väl finnas en lista någonstans?

Jag bor utanför Linköping, i Östergötland om det hjälper er.
Eklunda i Örebro!
Nähä, där kanske jag hade fel. Jag var övertygad om att de var eu-station men hittar ingen info om det.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 209
Senast: Petruska
·
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 687
Senast: Draumsyn
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 052
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp