Status
Stängd för vidare inlägg.

Magiana

Trådstartare
I morgon är det EU-val och jag är fullständigt bortkommen och har ingen aning om hur jag ska rösta. Om jag fattat det rätt så ska man rösta på en person, men hur ska man veta vilka personer man kan rösta på och hur kan man avgöra vem man ska rösta på? Finns det någon valkompass någonstans som man kan nyttja, eller hur göra man?
 
I morgon är det EU-val och jag är fullständigt bortkommen och har ingen aning om hur jag ska rösta. Om jag fattat det rätt så ska man rösta på en person, men hur ska man veta vilka personer man kan rösta på och hur kan man avgöra vem man ska rösta på? Finns det någon valkompass någonstans som man kan nyttja, eller hur göra man?
Tja, det finns ju bland annat här:
https://valkompassen.svt.se/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 626
Senast: Klara
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 940
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 572
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 897
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp