Euro Horse

Sv: Euro Horse

Å så sugen ja blir på att handla!
Ska dit på söndag.
Har ca 4000 kr som jag tänker handla upp :D

E de nån som vart där i år som vet om det finns många som säljer ridstövlar.
köpte ett par ridskor och chaps där för 2år sedan i märket pioneer :love: superbra, men nu skulle dom behöva bytas ut.

oh schabrak, GÅR det att komma därifrån utan att man har ett schabrak i handen??????
 
Sv: Euro Horse

var där i går och shoppade för ca 2300.

köpte :
* pikeur diana kavaj
* charles owen show hat
* och ett vit smårutigt dressyrschabrak med två flätade passpoaler en brun och en lite ljusare brun åt det beiga hållet.
 
Sv: Euro Horse

Ryver skrev:
Jag såg också de bruna senskydden på Börjes. Såg jättefina ut.Ångrar att jag inte köpte dom! Har du hunnit testa passpormen ännu? Funderar på att åka upp igen....
Har en D-ponny med grova ben.

Är det dom skydden som är i nya katalogen? isåfall rekomenderar ja dom inte. jag har såna fast tabaccofärgade. dom bruna fanns inte förra året men dom e exakt likadana som tabacco färgade. passformen. är inte så bra :(

tyvärr
 
Sv: Euro Horse

isabelle_regina skrev:
Å så sugen ja blir på att handla!
Ska dit på söndag.
Har ca 4000 kr som jag tänker handla upp :D

E de nån som vart där i år som vet om det finns många som säljer ridstövlar.
köpte ett par ridskor och chaps där för 2år sedan i märket pioneer :love: superbra, men nu skulle dom behöva bytas ut.

oh schabrak, GÅR det att komma därifrån utan att man har ett schabrak i handen??????

Pioneer är där i år med! Själv köpte jag en martingal där förra året.
Många säljer ridstövlar.
 
Så har man varit där och shoppat idag. tog ut iaf 3000 o hade kortet me också ifall ATT man skulle hitta väldigt mycket :banana:

MEEEEEEEN. Kom hem med endaste en vojlock från Kieffer för 150 kr???. Allt som jag tyckte var fint har jag redan ;)

Fanns väl snygga benlindor och sådant men eftersom jag lindar så sällan o har en massa oanvända lindor hemma så.. kunde jag tygla mej själv :rofl:

Sen går jag och letar priser.. och tycker inte det var några kanonpriser direkt? :confused:

Men det var kul att gå där!!riktigt kul!
 
Sv: Euro Horse

Köpte ett par supersnygga ridbyxor! Skoridbyxor, svarta helskodda med snygga fickor bak. Idag när jag skulle använda dom så såg jag att de var felsydda! Jätte sneda i ena benet. Fyyy vad tråkigt. Ska åka och byta dom. De kostade 1300:-
Fyndade ett par leggings för 199:- som hade kostat 1200:-!!
 
Sv: Euro Horse

köpte det på börjes. Fanns många fina schabrak där som kostade 65 eller 75kr. av den modellen med två flätade passpoaler i olika färger.
 
Sv: Euro Horse

Jag var sjukt besviken på mässan. Jag och mor shoppade upp totalt 350:- :smirk:

Lite lindor ett shabrak och läderbalsam.
 
Sv: Euro Horse

Uaaarrghhhh det fullkomligt bubblar i mig nu. Fy vad jag blir shoppingsugen när man läser allt det här!!!!
Vilken tur att man ska till paradiset imorn :banana:
Då ska det shoppas!! Eller ja, får väl tänka lite på plånboken oxå. så tjock är den tyvärr inte men men :D
Veredus skydd hoppas jag komma hem med iaf, o ett par pikeur tygskodda ridbyxor.... O så JW grejer till pållan, det är hon värd :love: Så snyggt!
Hm och nej det går INTE komma hem därifrån utan minst ett shabrak i handen. Ska nog kunna stuva in ännu ett på min shabrakhylla i stallet :crazy:

Nä måste nog försöka sova lite nu, så man e pigg, fräsch o utvilad kl 06,00 imorn för då går bussen mot Götet :bump:
 
Sv: Euro Horse

Tror ni att det finns något kvar för mig att handla i morgon?
TÄNK OM ALLT ÄR SLUT :eek:
 
Sv: Euro Horse

Någon som såg om det fanns ridkavajer till bra pris? :idea:
Vill ha Pikeur eller Eurostar...

Ska dit på söndag ,hoppas det finns något vettigt kvar då! :d
 
Sv: Euro Horse

Ska också dit i morgon! :) Men.. jag tänker hålla mig anonym ;) :cool:
(Funderade först på att ha min Bukefalos-keps på mig, men jag ändrade mig :angel: )
 
Sv: Euro Horse

Varför skaffar man en Bukekeps om man inte vill visa sig i den?
Är den inte tänkt att ha i situationer då man kan tänkas träffa andra bukemänniskor? :p

Fast jag ska också dit i morgon och kommer nog, visserligen inte känna igen någon annan härifrån Buke och förhoppningsvis så känner ingen igen mig heller :p så det är bra med det. Hade jag åkt dit själv hade det var en annan femma men nu ska man ju dit med hela klubben :).
 
Sv: Euro Horse

Jo, visst är den det.
Och det var meninen att jag skulle ha den också, och kommer att ha.

Jag känner inte för att bli igenkänd just nu bara :angel:
Känner för att "vara ifred" och vara lite tråkig för mig själv.
 
Sv: Euro Horse

*knapplån*


när öppnar mässan på dagarna?
 
Sv: Euro Horse

startgrow skrev:
Fasen va skoj! Attans att man inte har ngn western sadel man kunde köpa lite saker till!
man kanske skulle byta inriktning :angel: hopphäst till western häst? kan det gå? :idea:

el får jag strunta i det.

Hm det är inte dom där läderskydden som börjes har haft jättelänge? som är antingen tabacco färgade el svarta me guldfärgade spännen???

Inte en aning faktiskt.. Men de passa inte om jag inte rakar av hovskägget, och det ska ju va där :(
 

Liknande trådar

E
Körning Hej! Jag var på mässan på sthlm horse show 2009 och hittade en superbra tömkörningsgjord som jag tyvärr inte hade råd att köpa på...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp