Euro Horse

Sv: Euro Horse

Ryver skrev:
Jag såg också de bruna senskydden på Börjes. Såg jättefina ut.Ångrar att jag inte köpte dom! Har du hunnit testa passpormen ännu? Funderar på att åka upp igen....
Har en D-ponny med grova ben.

De hade suttit riktigt bra på min lilla smäckra nordis om hon hade haft liite mindre hovskägg. Så de passar säkert.. Funderar på att offra några stårn för att få på dem :/
 
Sv: Euro Horse

Jag va där i torsdags & fredags & då köpte jag detta:

* Ljusblå Musto snug jacka
* Bruna veredus prolight senskydd + strykkappor
* 2 Hoppschabrak, ett vitt med guld + grön passpoil,& ett beige med 2 passpoiler..
* 1 Jollyball
* Blått källqvist fleecefodrat regntäcke
* 1 Agria ländtäcke
* 1 ryktsten
* 4 st bandageunderlägg i fleece
Massa tidningar..

De va nog allt, hade gärna köpt mer men pengarna räckte inte:( menmen en hel del blev de iaf;)
 
Sv: Euro Horse

Va där hela dan igår, köpte:
*bruna Veredus-skydd m läderinsida (senskydd+låga bak). Skara hästsport 1225+685 kr
*tygskodda ridbyxor (olivgrön/gråa), Pikeur Montana. Charlies 1214 kr
*JW shabrak (grönt m en guld & en grön passpoal o grön kant). Skara hästsport 550 kr
*JW flugluva (samma färger som shabraket). Skara 299 kr
*2 påsar hästgodis 20 kr
*4 cremefärgade fleecelindor, King's 50 kr
*Ridstrumpor! 5 för 100 kr på King's, 3 för 200 kr på Petex, Borås

Kändes lite stressande på mässan först, men man gick över den på några timmar så det var gott om tid sen på kvällen att gå runt o strosa!

Handlade ju en del, men ville haft några snygga 2 el 3-färgade grimskaft oxå men fanns bara lustiga färger el med panikhake... Hittade heller inga täckesgjordar från Equiline eller Mia's ylleridtäcken (förutom ljusblåa....) :crazy:
 
Sv: Euro Horse

Lycanthrope skrev:
Inte en aning faktiskt.. Men de passa inte om jag inte rakar av hovskägget, och det ska ju va där :(


Tyvärr är dom inte så bra heller. Dom ser ganska lyxiga ut men mina tappade färgen helt efter en smörjning.. sen så kommer det hela tiden in grus innanför skydden. och hur bra är det?? :confused:

Så dom används inte mkt. ibland på gräsbanor..
 
Sv: Euro Horse

Jag köpte breyerhästar och hästtäcken
 
Sv: Euro Horse

Hoho, lite gammal tråd kanske :smirk: :p
Nu är det ju snart dags igen.
 
Sv: Euro Horse

Ja jisses det började klia i fingrarna nu :rofl: Väldigt nöjd med Veredus-skydden, dom köpte jag ju där ja för ett år sen!
Snart dags att planera årets inköp :) men suck det är ändå RÄTT länge till.....
 
Sv: Euro Horse

Oh ja :devil: Här ska handlas så stumparna far :banana:
Den här gången ska jag inte skriva lista, utan bara spara pengar som jag sen ska impulsshoppa för :d

Ja fast den tiden går ganska fort, den som väntar på nåt gott.. ;)
 

Liknande trådar

E
Körning Hej! Jag var på mässan på sthlm horse show 2009 och hittade en superbra tömkörningsgjord som jag tyvärr inte hade råd att köpa på...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp