Eurovision Song Contest 2024

ameo

Trådstartare
Moderator
Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter.
Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer jag antagligen hitta någon eller några favoriter.
 
Gåte är min favorit!! Älskar den låten!! :heart :heart :heart

Nederländerna gillar jag också! Kroatien med.

Frankrikes är också bra men jag tycker att den är lite väl lik Voila med Barbara Pravi och jag tycker nog att hon gjorde det bättre. Det var min favorit det året! Men den är absolut en av de bästa hittills.

Jag citerar mig själv från Mellotråden då jag inte känner för att skriva samma igen.
 
Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter.
Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer jag antagligen hitta någon eller några favoriter.
Jag har lyssnat igenom den, Kroatien och Italien är mina favoriter hittills!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 165
Senast: Tonto
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 956
Senast: zassoo
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
474
· Visningar
12 142
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
413
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp