Bukefalos 28 år!

Eusebio och Sit This One Out **!

S

Sia

Jag undra om det finns någon som har en avkomma efter någon av dessa hingstar eller vet någon godkänd hingst efter dem?

Själv har jag en holländsk valack född -97 efter Eusebio, Joeri-Sit This One Out **. Han är en KWPN-import, fux och ca 1,65cm. Mkt lätt i typen iom att han har mkt fullblod i sig. Tävlar mkt dressyr.

Skulle vara väldigt roligt om någon hör av sej. Skulle väldigt gärna se bilder på avkommor osv.

Tack på förhand!
 
Sv: Eusebio och Sit This One Out **!

Den godkände hingsten Majim G 968 har Sit This One Out** i sin stam.
Majim G är efter den holländske hingsten Highline som är efter hingsten Sit This One Out**.
Snygga hingstar av utmärkt modell som dessutom rör sig mycket bra!
 
Sv: Eusebio och Sit This One Out **!

jag har ingen avkomma efter Sit this one Out men hade hand om honom när han kom till Sverige för att försöka att bli godkänd här, Jag jobbade som hästskötare då hos de som köpte halva honom , tyvärr gick han inte igenom här, tror att det var för att han hade en 5a på benen, så han åkte tillbaka! Tror att Sverige missade en bra chans , för att han har lämnat så mycket bra hopphästar ute i europa.
Men det var en väldigt snäll hingst, lite blyg och försiktig, jättemysig! :)
 
Sv: Eusebio och Sit This One Out **!

New Balance 971 som tävlas av Pernilla André (tror jag) är efter Inductro - Sit this one out.
 
Sv: Eusebio och Sit This One Out **!

Jag tror att jag har svarat dig förut?
Det låter otroligt bekant i alla fall...
Sök på eusebio i forumet, så hittar du vad jag skrev då, ifall du har missat det.
Det kan hända att jag var lite sen med svaret, hinner inte gå in så ofta.

mvh
 
Sv: Eusebio och Sit This One Out **!

Tack så hemskt mkt för ditt svar!
Det måste jag ha missat innan..
Det var iaf till lite hjälp.
Kram Sia
 
Sv: Eusebio och Sit This One Out **!

Vad kul att du hade hand om honom. jag tycker att det är riktigt synd att han inte blev godkänd för han verkar vara en kanonhingst!
Jag har en valack som har honom som morfar som är helt underbar.
Mkt lätt och fin i typen pga att han har så mkt fullblod i stammen, tack vare Sit This One Out **. Det är en holländskfödd valack född -97. Fux med stjärnämne, lite vitt på båda bakbenen. När jag köpte honom i okt 03 så var han precis inriden och kunde ingenting men efter mkt jobb så är han en kanonflott häst. Luftiga fina gångarter och bra psyke, men har ändå mkt nerv och power. Ska starta La på lokal/regional dressyrtävling 04. tack så mkt för ditt svar!! ;) Kram Sia
 
Sv: Eusebio och Sit This One Out **!

(Svar till Mithra) Vad kul att du hade hand om honom. jag tycker att det är riktigt synd att han inte blev godkänd för han verkar vara en kanonhingst!
Jag har en valack som har honom som morfar som är helt underbar.
Mkt lätt och fin i typen pga att han har så mkt fullblod i stammen, tack vare Sit This One Out **. Det är en holländskfödd valack född -97. Fux med stjärnämne, lite vitt på båda bakbenen. När jag köpte honom i okt 03 så var han precis inriden och kunde ingenting men efter mkt jobb så är han en kanonflott häst. Luftiga fina gångarter och bra psyke, men har ändå mkt nerv och power. Ska starta La på lokal/regional dressyrtävling 04. tack så mkt för ditt svar!! ;) Kram Sia
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla! Jag är ny medlem här på buke och har sett liknande trådar som kommit med bra inputs,så tänkte slänga ut en fråga angående...
2
Svar
20
· Visningar
2 870
J
Avel Hej! Jag går i funderingar kring angloarab och skulle behöva lite hjälp, eller ja ganska mycket egentligen. För det första så skulle...
Svar
10
· Visningar
1 472
Senast: jjennnyy
·
Avel Hej Nu är jag på jakt efter lite tips och hjälp. Har ett halvblodssto på 17 år som jag nu vill ha en avkomma efter. Helst hingst...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Senast: Solei69
·
Avel Till våren är det då äntligen dags att betäcka vårat sto Fackellilja! Född 18juli 2006 e.Topaasch(e.Jazz-Zeoliet) u.Forsythia (36)...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 997
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp