Eva skulle bara rasta Laban

Sv: Eva skulle bara rasta Laban

Känns otäckt när man läser...
 
Sv: Eva skulle bara rasta Laban

Men fy 17 :mad:
Varför har dom inte hittat ägaren till cykeln då? Så jävla vanligt är det inte med en röd eller orange cykel i ett sånt pluttställe som Kramfors så att det är många som far omkring på dem.
 
Sv: Eva skulle bara rasta Laban

tragiskt att det kan hända... synd att man inte kan gå ut/hem med hunden utan att bli mördad...
 
Sv: Eva skulle bara rasta Laban

vacasso skrev:
Men fy 17 :mad:
Varför har dom inte hittat ägaren till cykeln då? Så jävla vanligt är det inte med en röd eller orange cykel i ett sånt pluttställe som Kramfors så att det är många som far omkring på dem.

På ett sådant där litet ställe så skyddar ju folk varandra. Det står ju tom att det finns vittnen som inte berättat allt.
 
Sv: Eva skulle bara rasta Laban

Bodde i närheten av K-fors när det där hände och det var väldigt obehagligt att ingen haffades.
Fast med så pass många alkisar och knarkare det fanns/(finns?) där så är det kanske inte så konstigt att dom inte fick fast nån heller.........
 
Sv: Eva skulle bara rasta Laban

Usch vad vidrigt. :crazy:

Jag trode det var något som hänt nu, men det var ju läääänge sedan. Men lika hemskt för det såklart.
Kan dock inte påminna mig om jag hört om det förr, men var iofs bara 11 år då det hände.
 
Sv: Eva skulle bara rasta Laban

Jepz. Läste om detta i expressen på min semester på Åland. Verkligen vidrigt.. :(
 
Sv: Eva skulle bara rasta Laban

usch... man blir ledsen alltså =(
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 350
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 846
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 297
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
912
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Hage

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp