Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Event plus regntäcke

I

Iza

Har någon här erfarenhet angående detta täcke? Om det är prisvärt, funktionsdugligt mm.

I

Iza

Valet står mellan Event eller Rambo. Vill ju helst ha ett rambo regntäcke, men det skiljer ju 1000 kr. Kan ju köpa två täcken för samma pris som ett Rambo.

Hmmm..... har svårt att veta hur jag ska göra.

M

miss_willow

jag har ett Event regntäcke med bogväck och andas-funktion. Använde det till gamla ponnyn men ska nu sälja det för det är för litet. Till nya ponnyn har jag endast Rambotäcken och ett annat. Tycker nästan mer om Event täcket än Rambo.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6460 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
475
Övr.Barn Ja hur ska man tänka och råda? Barnet kommer snart få sin första mens, vet hur skydd/kopp/mm fungerar och det finns tillgängligt utan...
2
Svar
30
· Visningar
1 463
Utrustning Min häst stod den senaste vintern med fri tillgång på hö i hagen, och var endast halvklippt. Pga detta så fick han endast täcke på sig...
Svar
9
· Visningar
1 187
Utrustning Jag ska snart köpa en häst och har lite frågor om täcken som jag skulle bli superglad om någon svarade på :) 1. Vilket märke på täcken...
2
Svar
35
· Visningar
2 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dräktiga ston 2020/2021
  • Shettistråden!

Omröstningar