Event plus regntäcke

I

Iza

Har någon här erfarenhet angående detta täcke? Om det är prisvärt, funktionsdugligt mm.

I

Iza

Valet står mellan Event eller Rambo. Vill ju helst ha ett rambo regntäcke, men det skiljer ju 1000 kr. Kan ju köpa två täcken för samma pris som ett Rambo.

Hmmm..... har svårt att veta hur jag ska göra.

M

miss_willow

jag har ett Event regntäcke med bogväck och andas-funktion. Använde det till gamla ponnyn men ska nu sälja det för det är för litet. Till nya ponnyn har jag endast Rambotäcken och ett annat. Tycker nästan mer om Event täcket än Rambo.

Liknande trådar

Utrustning Måste införskaffa ett fodrat regntäcke och har kikat på trinity med 50 gram foder. Någon som har erfarenhet av detta täcke? Någon som...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 093
Senast: Shixle
·
Utrustning Borde köpa nytt vintertäcke, ordentligt tjockt.Men när man har en ponny som är "smal" runt halsen och bogarna är det inte så lätt; många...
Svar
10
· Visningar
448
Senast: Tussinussen
·
Hästvård Denna eviga fråga...Täcke eller ej! Har börjat tänka om sista året. Har alltid rutinmässigt lagt på ofodrat regntäcke på sena hösten(...
Svar
7
· Visningar
639
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu står vi i en så där roligt tid när det är 4 grader på natten/morgon och 20 grader mitt på dagen. Min ena häst är klippt sen tidigare...
Svar
11
· Visningar
1 179
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Foderstat
  • Bruksprovet 2023 (SWB)