Ever given.

nullo-modo

Trådstartare
Hur länge kommer hon sitta fast? Hur kommer ekonomin påverkas?

Redan innan har vi container brist i landet och så stor brist på halvledare att industrier står stilla även om försäljningen inte minskar så minskar förmågan att tillverka vad kunder vill ha.

Vet själv inte för tillfället hur länge jag kommer vara hemma efter påsk, första vändan blir 3 veckor.

Hur påverkas nu?
 
Hur länge kommer hon sitta fast? Hur kommer ekonomin påverkas?

Redan innan har vi container brist i landet och så stor brist på halvledare att industrier står stilla även om försäljningen inte minskar så minskar förmågan att tillverka vad kunder vill ha.

Vet själv inte för tillfället hur länge jag kommer vara hemma efter påsk, första vändan blir 3 veckor.

Hur påverkas nu?

Jag och särbon tyckte halvt på skämt, halvt på allvar att de borde spränga henne :angel: Även om hennes last går förlorad borde det vara piss i havet (:laugh:) jämfört med vad det kostar per dag nu.

(och nej, jag är inte korkad... jag inser problemen med att spränga henne)
 
Jag och särbon tyckte halvt på skämt, halvt på allvar att de borde spränga henne :angel: Även om hennes last går förlorad borde det vara piss i havet (:laugh:) jämfört med vad det kostar per dag nu.

(och nej, jag är inte korkad... jag inser problemen med att spränga henne)
Håller helt med, hon kostar massor där hon står och med tanke på att fartyg nu har börjat gå runt Afrika.
 
Jag och särbon tyckte halvt på skämt, halvt på allvar att de borde spränga henne :angel: Även om hennes last går förlorad borde det vara piss i havet (:laugh:) jämfört med vad det kostar per dag nu.

(och nej, jag är inte korkad... jag inser problemen med att spränga henne)

Det finns ju tillfällen när man har sprängt bort tex kryssningsfartyg på grund så det är inte helt uppåt väggarna 😇. Då tar man en bit av fören eller aktern, och så får man givetvis bogsera den direkt till varv för ombyggnad, men den är åtminstone loss. 😅
 
Det finns ju tillfällen när man har sprängt bort tex kryssningsfartyg på grund så det är inte helt uppåt väggarna 😇. Då tar man en bit av fören eller aktern, och så får man givetvis bogsera den direkt till varv för ombyggnad, men den är åtminstone loss. 😅
Såg framför mig hur de sprängde en hel kryssningsbåt i en jättesmäll. Blev lite besviken av din fortsatta beskrivning 🙈
 
Att ever given skulle bli loss i morron som först sas kommer mest troligen ute ske.
Tydligen har även evergreens egna skepp nu order om att ta den låna och farligare vägen runt Afrika:crazy:
 
tenor.gif


:laugh:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 742
Senast: Sootie
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 372
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 673
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 319
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp