Exet på samma datingsida

Thunder_rose

Trådstartare
Om du fick reda på att ditt ganska nyblivna ex har reggat sig på en dejtingsida, skulle du då regga dig på samma?

Vad skulle du tycka om ditt ex reggade sig på samma sida efter att du hade sagt att du håller till där?

Blir väl lynchad nu men jag blev lite irriterad på exet som dagen efter reggade sig på samma sida som mig ( efter att jag berättat att jag var där).
Han har mig på facebook och tycker att det räcker gott och väl:p Och ja, jag ska blocka honom så jag slipper se honom ( och han mig) på datingsidan.
 
Sv: Exet på samma datingsida

Jag hade nog inte brytt mig så mycket. Han kanske tyckte det verkade som en bra sida? Man behöver ju inte dejta varandra.. :p
 
Sv: Exet på samma datingsida

Nej jag är mkt väl medveten om att jag överreagerar ;) Känns bara som han är "in my face" hela tiden därav denna helt meningslösa tråd.
 
Sv: Exet på samma datingsida

Men oj! Hade det vart en sidan med 50 medlemmar hade jag kanske övervägt att bli arg, men en stor sida? Nä, verkligen inte! Det är väl bara bra om han hittar någon annan så du slipper honom? Du behöver ju inte riktigt "följa" honom så sidan.

Om ni dessutom har så bra relation att ni ändå pratar med varandra så borde ni båda kunna önska respektive ett trevligt liv :)
 
Sv: Exet på samma datingsida

Men oj! Hade det vart en sidan med 50 medlemmar hade jag kanske övervägt att bli arg, men en stor sida? Nä, verkligen inte! Det är väl bara bra om han hittar någon annan så du slipper honom? Du behöver ju inte riktigt "följa" honom så sidan.

Om ni dessutom har så bra relation att ni ändå pratar med varandra så borde ni båda kunna önska respektive ett trevligt liv :)

Vi tänker lika :)
 
Sv: Exet på samma datingsida

Klart jag önskar att han träffar någon! :) Det handlar absolut inte om det...utan att han hela tiden verkar följa efter mig. Jag har låtit honom vara kvar på facebook ( där han fortfarande gillar allt jag gör och alla bilder), nekade honom dock på instagram för någon dag sen eftersom jag vill ha lite privatliv osv. Och nu är han helt plötsligt på samma datingsida :cautious:

Menmen, jag ska blocka honom så slipper man stöta ihop med varandra där :)
 
Sv: Exet på samma datingsida

ja alltså pallar du inte se honom och känner att han känns efterhängsen, blocka. Har gjort så med ett ex, han började istället följa ALLA mina tjejkompisar på diverse sociala medier och blev jättekränkt över att jag blockade på facebook. han hade ju "inte gjort något för att irritera, din psykotiska bitch" osv.

Det känns säkert värre än det är, men att ha kontakt med dig är ju ingen rättighet utan ett privilegium :)
 
Sv: Exet på samma datingsida

Han ser väl inte vilka du kontaktar på datingsidan, så det är väl inget problem.
Sluta skriv på Facebook ett tag om du inte vill att han ska veta vad du gör, svårare än så är det inte.
Det bästa sättet att komma över någon är att inte ha någon som helst kontakt, gör ett bra avslut när ni svarar på varandras frågor och avbryt sen kontakten.
 
Sv: Exet på samma datingsida

Jag hade nog också stört mig lite på att han registrerade sig efter du nämnt den sidan. Men jag hade inte lagt någon större energi på det. :)
 
Sv: Exet på samma datingsida

Han kan ju ha fått uppslaget till att gå med på sidan efter att ni pratade om den, för att han helt enkelt inte visste att den fanns innan? (Sen kan väl ingen människa missa vissa av de där sidorna som hela tiden är på all reklam, så är det en av de stora så faller min teori, det är jag medveten om.) Jag hade nog mer stört mig på att personen hade fortsatt gilla och kommentera allt på Facebook, på dejtingsidan kan han ju ändå inte se vad du gör och vem du pratar med, bara att du är där, och det vet han ju redan om, i och med att du har berättat det för honom.

Nu är det ganska många år sen jag provade lyckan på en nätdejtingsida, men då fick jag 1) tipset av andra som redan var medlemmar och kanske till och med hade lyckats hitta någon där (han kan ju ha sett det som ett tips?), och 2) se en gammal barndomsbekant som jag av olika skäl inte ville skulle hitta mig där, jag blockade vederbörande innan hen hann besöka min sida. Du kan ju alltid blockera honom, så kan han inte gå in på din sida och du "slipper" se hans?
 
Sv: Exet på samma datingsida

Vem är det som säger att han är där för att snoka på dig? Han vill kanske också träffa en ny. Blocka så är problemet ur världen för sig.
 
Sv: Exet på samma datingsida

Om jag var "klar" med exet så hade jag inte brytt mig. Alltså om jag inte hade några känslor kvar.
 
Sv: Exet på samma datingsida

Jag tolkade "Han har mig på facebook och tycker att det räcker gott och väl" som att han registrerat sig på datingsidan för att han vill ha dig där också. Men då vet jag att det inte var så du menade.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 015
Senast: LiviaFilippa
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 021
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: cassiopeja
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 619
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp