JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
jessie90
Startdatum
Startdatum
29 Mar 2005
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
2 218
Jag funderar på att köpa en exmoor ponny. Men jag vill veta lite mera om rasen. Så vet du nån bra sida eller vet något om exmoor ponny kan vell du skriva det här?
Vilken ras?
Avel Hej! Jag behöver tips!
Jag är så sugen på att ta upp avel igen. Jag behöver tips på ras. Jag älskar travare som jag fött upp tidigare...
Startad av Livsgnista
27 Okt 2025
Svar: 63
Visningar: 3 875
Avel
Ni som har/haft finsk lapphund
Hundavel & Ras Hej!
Vi vill skaffa en till hund under senare delen av 2027 egentligen. Vi har varit väldigt inne på lappsk vallhund. Jag har scoutat...
Startad av Jollanlollan
6 Feb 2026
Svar: 11
Visningar: 1 157
Hund
Fälttävlanshingstar
Avel Hej!
Jag har börjat fundera lite på att köpa ett föl eller åring att utbilda själv från grunden ist för att köpa något mer färdigt pga...
Startad av Ise
30 Maj 2025
Svar: 5
Visningar: 885
Avel
Att driva stuteri som företag?
Avel Jag pysslar med hobbyavel och har länge funderat på att göra en firma av det hela. Tänker mig en enskild firma, jag har ett annat arbete...
Startad av chiiliacanth
8 Jan 2026
Svar: 16
Visningar: 1 240
Avel
Forumet medlemmar
Bukefalos Men jösses det blir ju bara värre och värre denna soppan. Jag var lite engagerad i början men när lilltrollet började vara otrevlig och...
Tissla
Fredag kl 23:54
Morgonrutiner
Övr. Barn Fast tycker barnet fritids är tråkigt/dåligt? Mina barn har älskat fritidstiden då man FÅR leka och bygga lego och hänga med kompisar...
Javan
Idag kl 11:59
Svar: 39
Visningar: 2 584
Barn
Vad gör ni på sommarloven?
Övr. Barn Vi är mest hemma på sommaren. Bor vid en sjö och vid fint väder badas det, åker båt, fiskar, cyklar. Vi gör en hel del dagsutflykter på...
BusBarro
Idag kl 10:53
Svar: 49
Visningar: 2 984
Barn
Stegrat kalcium
Katthälsa Hm. Nej, de fann något i hennes sköldkörtel. En tumör, men frågan är om den är aktiv eller inte så det ska de skicka blodprover för (PTH...
Asko
Idag kl 11:15
Svar: 34
Visningar: 1 532
Katt
Kattbilder #10
Svar: 1 428
Visningar: 91 838
Katt
Lugnande
Hästvård Beroende på hur mkt domosedan du ska ge kan du ta det på fingret och stoppa in det och smeta av på insida kind. Naturligtvis med...
Mirtai
Idag kl 13:50
Svar: 8
Visningar: 156
Vård
Stora shoppingtråden IIII
Utrustning Fast köper du begagnat och väljer märke smart så behöver du ju inte göra så mkt förlust även om du behöver byta sadeln när hästen blir...
MiniLi
Idag kl 13:48
Sadelgjord till sadeltvång
Utrustning Håller med tuaphua. Min känsliga herre fungerar bäst med Tixerantgjord också. När han skulle ridas in var det den som gällde bara. Nu...
Cactus
Idag kl 13:39