Bukefalos 28 år!

Extern hårddisk

Illiana

Trådstartare
Ja, jag vet.. Ännu en tråd från mig :crazy: Men jag har ett problem!

Vill sätta över så mkt som möjligt på min externa hårddisk, men det går ju som bara att kopiera filerna till externa hdd.. Finns det inte nåt sätt att flytta över hela skiten till den externa? Alltså så att det inte finns ngt kvar på hårddisken på datorn.. Man kan ju inte radera vissa av filerna och då är det ju som ingen idé att flytta över..

Hur gör man?
 
Sv: Extern hårddisk

Det går att flytta över allt, men du måste köra Windows (eller något annat operativsystem) från en annan plats (annan hårddisk, cd-skiva, usb-minne) än den hårddisk du ska flytta över allt från.
 
Sv: Extern hårddisk

Uhm.. hur gör man det då? Jag har det ju på datorn redan, när jag köpte den? :crazy:
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 693
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 820
Senast: Grazing
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 923
Senast: lundsbo
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 053

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp