Extra träning gav Maria guldet

Sv: Extra träning gav Maria guldet

Kul att det går bra för Maria och Galliano - jag är lite impad av det ekipaget!
 
Sv: Extra träning gav Maria guldet

Det är väl ändå Ia och inte Mia:angel:
Aja skitkul att de går bra för dem iaf!
 
Sv: Extra träning gav Maria guldet

Jag är en av dom som tycker att dom gör det så himla bra. Hejja Hejja!!! :bow:
 
Sv: Extra träning gav Maria guldet

Härligt att det går så bra för det ekipaget! En häst hon betalat 25 000 för och en ryttare som jobbar som lärare. Ett riktigt ekipage av folket! :bow:

Synd bara att TV visade nästan ingenting av dressyren! :mad: O att de visade hela Lussans ritt men endast en strunt stund av Marias! puckon! :mad:
 
Sv: Extra träning gav Maria guldet

ja de var riktigt illa .
Varför ska lussan vara med i bild för ??? när hon väl börjar rida sina kusar framåt med lite tryck.. då först vill jag se henne.

hejja Ia.
 
Sv: Extra träning gav Maria guldet

verkligen! dom nämnde under hoppningen ryttare som red med knappa resurser och kämpade mycket, men det är inget mot vad hon gör. dom e bäst!! :bow:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Sent på lördagskvällen avgjordes den andra landskampen i dressyr genom Grand Prix kür. Holland vann med stor marginal till...
Svar
0
· Visningar
625
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Det gjorde ingenting att piafferna var lite matta i sommarvärmen. Maria Eriksson och Galliano (e Labrador-Collin, uppf Maria...
Svar
0
· Visningar
667
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Det svenska laget vann guld och svenska ekipage tog hand om samtliga individuella medaljer vid Nordiskt/Baltiskt Mästerskap...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Förbundskapten Maria Gretzer har valt de ryttare som ska försvara Sveriges färger vid nationshoppningen i Falsterbo...
Svar
0
· Visningar
602
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp