Extra Val 7 april

Självklart röstar jag om det blir val igen. Jag ser det som min plikt för att få delta i ett demokratiskt land.

Kommer antagligen rösta på samma. (hade det blivit kommunval också hade jag bytt där, för tillfället är kommunledningen pottloppor och beter sig så)
 
Ja givetvis ska jag rösta. Troligen på samma parti.

Men förhoppningsvis slipper vi det, och vi lyckas få en fungerande regering trots allt.

Det finns en kanske unik chans att få till de socialliberala och feministiska reformer jag vill ha, så jag hoppas också på nästa vecka.
 
Jag kommer självklart rösta. Blir det extra val så kommer jag nog inte rösta på samma parti som jag gjorde i höstas.
 
Vi behöver ingen regering. Se hur bra Sverige funkar ändå. Folk går till sina jobb, löner och bidrag betalas ut ändå.
Och slutet på högkonjunkturen har börjat märkas av hos företagen som känner av det först, bara hälften av orderingången mot tidigare år hos en del företag.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 995
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 694
Senast: Fazeem
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 327
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp