extrahera (stavas?) filer.

Nominous

Trådstartare
hur gör man det?? har ett spel som inte går att öppna som ligger i flera delar. har hört att man ska extrahera dem.. nån som vet hur man gör??
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

Ligger de flera stycken i en mapp? högerklicka på den första och välj "Extract Here" så kanske de packar upp sig...
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

tack för hjälpen båda.. nu ska vi bara se om de funkar.. :crazy: verkar inte lovande men.. :p
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

nää de funkar inte :( finns inget "extract here"

vad gör jag då??
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

Är det rar-filer? Dubbelklicka på någon av dem och öppna med winrar. Därifrån kan du sen packa upp det.

Btw, vilken radon-isotop? 222?
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

nä nu när jag kollar så är de inte rar filer.. vad gör man då??

jadu jag har ingen aning om va de e för isotop! :p
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

Vad är det för filer då? har för mig att spel ofta brukar vara packade i .bin och .cue -filer... Hur ser ikonen ut, som en boktrave eller är det bara en vit ruta med nå småpluttar i :p ?
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

alltså dom e skitkonstiga.. det står bara add och sen002-fil och 003-fil osv. de ska tydligen öppnas med DLL står det :confused:

ikonen är en papper med ett vikt hörn. helt vitt.

och sen jag ladda hem winrar som baka_kun rekommenderade så har VLC sluta funka.. skiiit. vad är det som händer??
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

Uuuh.
Att vlc slutar fungera ska inte ha något att göra med winrar. Testa att öppna winrar genom startmenyn, välj extract to, bläddra dig fram till filen som heter .001 och lägg den där du vill ha skiten.
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

Uuuh.
Att vlc slutar fungera ska inte ha något att göra med winrar. Testa att öppna winrar genom startmenyn, välj extract to, bläddra dig fram till filen som heter .001 och lägg den där du vill ha skiten.

nää förklara då varför det helt plötsligt inte windows stödjer VLC? har laddat ner den 3 ggr nu å ingen av med går att öppna. har alltid haft VLC och den funkade tidigare idag.. men nu stödjer datorn helt plötsligt den inte.. :crazy:

berätta vad som e fel istället.
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

det är massa filer eller hur... klicka på en av den så öppnas winrar och det hamnar en fil i den stora rutan dra över den filen till där du vill ha den...

den öppnas alla filerna tillsammans o sätter ihop av sig själv
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

alltså dom e skitkonstiga.. det står bara add och sen002-fil och 003-fil osv. de ska tydligen öppnas med DLL står det :confused:

ikonen är en papper med ett vikt hörn. helt vitt.

och sen jag ladda hem winrar som baka_kun rekommenderade så har VLC sluta funka.. skiiit. vad är det som händer??

ahaa. gör såhär, markera .000 elller .001 och byt ut filändelsen på den(tryck f2) till .r01, högerklicka på den och välj extract here, sen skriver du i .002 som nästa fil i rutan som kommer upp så löser programmet resten.

ang VLC, installera om det.
med tanke på att 99% av alla som använder vlc använder winrar så finner jag det högst otorligt att det var winrarinstallationen som gjorde det.

www.videolan.org för vlc.
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

ahaa. gör såhär, markera .000 elller .001 och byt ut filändelsen på den(tryck f2) till .r01, högerklicka på den och välj extract here, sen skriver du i .002 som nästa fil i rutan som kommer upp så löser programmet resten.

ang VLC, installera om det.
med tanke på att 99% av alla som använder vlc använder winrar så finner jag det högst otorligt att det var winrarinstallationen som gjorde det.

www.videolan.org för vlc.

okej. tack!! nä vlc verkar funka på de filmer jag laddar ner på nytt. så de har hänt nåt med alla gamla filmer.. :crazy:
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

hmm behöver hjälp :p sällan?? :D

men alltså den första filen heter bara add-cdgh sen heter nästa add-cdgh.002

så det finns ingen 000 eller 001 utan den första har inget nummer. ska jag byta namn på den??

sen när jagb har tryck på packa här när jag har bytt på 002 ifal så kommer det bara upp en ruta där den frågar om jag vill skriva över filen - för det finns en lika dan. om jag gör det så bara försvinner rutorna, men det händer ingenting alls. :crazy:

så ska jag börja med den utan siffror eller 002? och om jag ska börja med den utan - vad ska jag döpa den till? för när den bara heter som den gör så finns inget allternativ packa...

:bump:
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

precis. döp den första till .rar om du inte har fantasi till något annat, och sen så fyller du i .002 som nsäta fil i rutan som kommer upp där den undrar var resten är.
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

och sen då?? :D

goosh vad jobbig jag är :o

men när jag har döpt om den första filen till .rar och väljer at öppna den med winrar. sen väljer jag att packa filer från den och då kommer det upp en ruta där jag ska hitta .002
när jag gjort detta så löper allt som de ska ntar jag - för det står att den packar ihop de resterande .00X filerna. men sen när den e klar så stängs alla fönster och det är som innan. så ignet händer.. :crazy:

jävla skit, tror jag skulle leva på stenålder. då var de nog lättare..
 
Sv: extrahera (stavas?) filer.

eh? du ska packa upp inte packa ihop. :D

packar du ihop så lägger du till något i arkivet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler När jag ska läsa min mejl och klickar på outlook där jag har mejlen så öppnas LinkedIn. Varje gång. Vad har gått snett och vad gör jag...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: Wille
·
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Murphy
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
950
Senast: Badger
·
Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
26
· Visningar
651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp