Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Extramamma!

K

Kicki_J

Nu kommer snart pudelvalparna som min siberian husky tik ska adoptera om allt går som det tänkt sig! Tycker att det är så himla spännande! Tänk er vilken "udda" syn! Går allt vägen så kommer bilder så smånigom, jag lovar!:bump:

G

glee

Sv: Extramamma!

Vad kul! :) Så du fick tag på ammacentralen? (Visst var det du som frågade efter den?)

K

Kicki_J

Japp, det var jag! Fast nu har vi fått ner mjölken på vår tik så det kändes inte lika akut längre, men så ringer då en tröttkörd och förtvivlad tjej som behöver amma akut. Då säger man inte nej..... plus att vår valp får "syskon" att leka med! Värt en hel del bara det!

Stor eloge till dig :bow:

Som tog dig an dessa valpar, lova att du knäpper några digitala foton och lägger ut :D

/ C som är spänd av förväntan

K

Kicki_J

th_DSC00371.jpg

th_DSC00370.jpg

Hoppas att det fungerar nu, är inte så "haj" på detta med att lägga in bilder.....
Allt gick över förväntan bra och ni ser resultatet!! Klumpedunsan som hon numera får heta har fått syskon!!!:banana:
Mamma är så stolt och jättevaktig om sina nya små skydslingar. Helt fantastiskt att se hur hon tog sig an dem direkt.

P

Pemmis

Oj vad roligt! KAn du inte lägg upp fler och lite tydligare bilder? :)

K

Kicki_J

Ska försöka, det måste vara photobucket som gör bilderna mindre, på min hårddisk är de jättebra:confused: men här ser de ju inte ut mycket för världen!!

C

Cavello

Kicki_J skrev:
th_DSC00371.jpg

th_DSC00370.jpg

Hoppas att det fungerar nu, är inte så "haj" på detta med att lägga in bilder.....
Allt gick över förväntan bra och ni ser resultatet!! Klumpedunsan som hon numera får heta har fått syskon!!!:banana:
Mamma är så stolt och jättevaktig om sina nya små skydslingar. Helt fantastiskt att se hur hon tog sig an dem direkt.

De ser ut att trivas superbra! :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5532 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
29
· Visningar
2 848
Hundträning Min pumivalp Sparven är nu 10,5 vecka. När han kom hem kissade han både ute och inne, helt enkelt där han var när han var kissenödig ;)...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 803
Övr.Hund Nu är jag arg och förbannad över slarvputtar och sådana som inte har en aning om saker. Jag säger inte att jag är perfekt men vissa...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
15 019
Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
2
Svar
29
· Visningar
1 676

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridbyx-tips
  • Sto efter fölning

Omröstningar