Extramamma!

K

Kicki_J

Nu kommer snart pudelvalparna som min siberian husky tik ska adoptera om allt går som det tänkt sig! Tycker att det är så himla spännande! Tänk er vilken "udda" syn! Går allt vägen så kommer bilder så smånigom, jag lovar!:bump:
 
Sv: Extramamma!

Vad kul! :) Så du fick tag på ammacentralen? (Visst var det du som frågade efter den?)
 
Sv: Extramamma!

Japp, det var jag! Fast nu har vi fått ner mjölken på vår tik så det kändes inte lika akut längre, men så ringer då en tröttkörd och förtvivlad tjej som behöver amma akut. Då säger man inte nej..... plus att vår valp får "syskon" att leka med! Värt en hel del bara det!
 
Sv: Extramamma!

Stor eloge till dig :bow:

Som tog dig an dessa valpar, lova att du knäpper några digitala foton och lägger ut :D

/ C som är spänd av förväntan
 
Sv: Extramamma!

th_DSC00371.jpg

th_DSC00370.jpg

Hoppas att det fungerar nu, är inte så "haj" på detta med att lägga in bilder.....
Allt gick över förväntan bra och ni ser resultatet!! Klumpedunsan som hon numera får heta har fått syskon!!!:banana:
Mamma är så stolt och jättevaktig om sina nya små skydslingar. Helt fantastiskt att se hur hon tog sig an dem direkt.
 
Sv: Extramamma!

Oj vad roligt! KAn du inte lägg upp fler och lite tydligare bilder? :)
 
Sv: Extramamma!

Ska försöka, det måste vara photobucket som gör bilderna mindre, på min hårddisk är de jättebra:confused: men här ser de ju inte ut mycket för världen!!
 
Sv: Extramamma!

Kicki_J skrev:
th_DSC00371.jpg

th_DSC00370.jpg

Hoppas att det fungerar nu, är inte så "haj" på detta med att lägga in bilder.....
Allt gick över förväntan bra och ni ser resultatet!! Klumpedunsan som hon numera får heta har fått syskon!!!:banana:
Mamma är så stolt och jättevaktig om sina nya små skydslingar. Helt fantastiskt att se hur hon tog sig an dem direkt.

De ser ut att trivas superbra! :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag hade tänkt låta min tik föda och låta valparna växa upp i min storasysters hus då de har mer plats och trädgård. Dock märker...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Double_a
·
Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
684
Hundavel & Ras Hej! Jag hade tänkt låta min tik föda och låta valparna växa upp i min storasysters hus då de har mer plats och trädgård. Dock märker...
Svar
8
· Visningar
1 831
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 141
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp