”Extravaganta föremål”?

Pannbandet tog en liten detour runt halva Europa tror jag, innan det slutligen trillade ner i min brevlåda. Precis efter tävlingen jag hade velat ha det till, så det har fått vänta lite i lådan, men nu har vi invigt det!

ED67753E-4234-4B19-A028-B36981C87667.jpeg


Rut var dock inte imponerad av mina försök till snygga foton, men här syns det iaf. :angel:
 
Pannbandet tog en liten detour runt halva Europa tror jag, innan det slutligen trillade ner i min brevlåda. Precis efter tävlingen jag hade velat ha det till, så det har fått vänta lite i lådan, men nu har vi invigt det!

Visa bifogad fil 30355

Rut var dock inte imponerad av mina försök till snygga foton, men här syns det iaf. :angel:

Matchade med mina nya hårsmycken som jag köpte på mässan i Badminton.
5C1A72D8-DC88-4CD1-B0C3-51E92247BC08.jpeg
 

Liknande trådar

Dressyr I dressyr-TR står det såhär under mom. 211 Hästens utrustning angående sadel: "Dressyrsadel (se bild), hoppsadel och...
Svar
11
· Visningar
1 732
Senast: kryddelydd
·
Dressyr Säg att jag har ett kallblod med mycket man, som jag vill tävla i dressyr. Jag hade för mig att knoppar var ett måste, och kikade på tr...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 380
Senast: kryddelydd
·
Fälttävlan Sitter och läser fälttävlans TR och blir tveksam när jag läser om sporrlängden för ponny i dressyrmomentet. Jag tolkar det som de...
Svar
0
· Visningar
4 495
Senast: pewa
·
Y
Dressyr Jag har nu fått, och läst :D , nya dressyr-TR. De ändringar som jag tror är av störst intresse för många bukefalister är: Tygel på...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
22 438
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp