Eyjólfur Ísólfssons "On Horseback"?!

S

Sammets_rosa

Någon som har hört talas om/köpt/sett Eyjólfur Ísólfssons instruktionsfilm? Såg att agersta ridsport hade den, men kostar visst 800:-!!! Eyjólfur är ju grymt duktig och skulle ju vara kul att se honom "in action", men tvekar lite för priset! Någon som kan rekomendera filmen?
 
Sv: Eyjólfur Ísólfssons "On Horseback"?!

Sammets_rosa skrev:
Någon som har hört talas om/köpt/sett Eyjólfur Ísólfssons instruktionsfilm? Såg att agersta ridsport hade den, men kostar visst 800:-!!! Eyjólfur är ju grymt duktig och skulle ju vara kul att se honom "in action", men tvekar lite för priset! Någon som kan rekomendera filmen?

Jag har ridit för Eyjólfur och han utvecklas hela tiden och tar till sig nya saker för att förbättra ridning och kommunikation! Jag har en gammal bok han skrivit och den är fortfarande matnyttig. Jag kan aldrig tänka mig annat än att det är en mycket bra film!
 
Sv: Eyjólfur Ísólfssons "On Horseback"?!

Jag tror han sa att han höll på med en film under en kurs!

Utan att ens ha sett filmen kan jag rekomendera den för Eyjólfur är mycket duktig och jag gillar hans sätt att rida.

Priset var ju liiite överdrivet tycker jag personligen.
 
Sv: Eyjólfur Ísólfssons "On Horseback"?!

Jag har filmen och tycker att den är bra. Men för det dyra priset hade jag gärna sett den lite längre. Det känns som att den tar slut väl fort, inte bara i minuter utan i hästens utveckling och i träningen. Hade gärna haft några fler "kapitel" i filmen. Men jag tittar ganska ofta på den och den är lärorik. Eyjolfur är ju otroligt duktig med hästar och också på att förmedla sin kunskap. Kanske en film att gå ihop några stycken och köpa tillsammans.

OA
 
Sv: Eyjólfur Ísólfssons "On Horseback"?!

Låter ju bra, har alla Benni`s filmerna som jag funnit inspirerande och bra. Men det är ju priset man tvekar inför! För 800kr så vill man ju gärna ha en lååååång film med myyyycket materal så att säga! Man vill ju få så stor del av Eyjólfurs "hästvärld" som möjligt, för den verkar ju onekligen innehållsrik och spännande!
Kan ju alltid hoppas att den finns billigare på annat håll.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Eyjólfur Ísólfssons "On Horseback"?!

Jag beställde min från àstund. Har för mig att jag betalade mellan 6-700 kronor.

Y
 
Sv: Eyjólfur Ísólfssons "On Horseback"?!

Det är en grundläggande film, och den första av vad jag förstår är något som är tänkt som en serie. Men visst är den sevärd, även om ni som tränat för honom, Atli eller Gummi t ex kommer att känna igen en hel del :)

Köpte min via SIF:s kansli, och där var den mycket billigare men jag kommer inte ihåg priset. Fanns då bara som DVD.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 150
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 762
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 515
Senast: Glimra
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 219
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp