Bukefalos 28 år!

Få bort hår från schabrak m.m.

M

MeAndMyBABY

om ni vill få bort hår från typ ett schabrak eller nåt och det inte går så prova med en ryktsten ja lovar det funkar kanon, jag gjorde det på ett schabrak som ja hade testat nästan allt med men endå satt håret kvar men när ja tog rykstenen så gick det jätte lätt!
 
Har också kommit underfund med det! :rofl: All päls lossnar och mamma slipper klaga på att kläderna som tvättas precis efter mina ridgrejor blir fulla med hår! Jättebra. :banana:
 
tack för tipset :bow:
Jag har ett jättejobbigt shabrak där allt håret sätter sig som berget! Och det använde jag vid pälsfällningen :smirk: :crazy:
 
Ja vet, men jag visste det inte då!
Det var på min medryttarhäst som var skimmel. ungefär 4 år sedan, man kan fortfarande hitta lite vita hår sedan dess :o
 
Jag brukar dammsuga schabraken innan de åker in i tvättmaskinen :D
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 625
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 373
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 900
Senast: LiviaFilippa
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 461
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp