Få bort silikonspray från golvet

Lyan

Trådstartare
Jag har fått en stor fläck på golvet som är snorhal! Gissar att det är från antistatsprayen jag använder på djuren för det är silikoner i den och fläcken är där jag brukar fixa med dem.

Hur får jag bort det? Halkar varje gång jag går där och vill helst inte bryta ett ben eller något annat roligt när jag väl ramlar :crazy:

Jag har fått en stor fläck på golvet som är snorhal! Gissar att det är från antistatsprayen jag använder på djuren för det är silikoner i den och fläcken är där jag brukar fixa med dem.

Hur får jag bort det? Halkar varje gång jag går där och vill helst inte bryta ett ben eller något annat roligt när jag väl ramlar :crazy:
Handdiskmedel löser upp silikonet.

Liknande trådar

Ridning Jag red som ung, men slutade i tonåren efter en olycka där jag skadade mig ganska allvarligt. Tog några år att bli helt återställd och...
2
Svar
22
· Visningar
2 032
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hade behövt hitta tuggisar till min hund storlek stor, helst några rejälare ben. Dilemmat är att hon inte tycker om någonting. Här...
Svar
6
· Visningar
432
Senast: SiZo
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
993
Senast: Unafraid
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 515
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar