Få bort silikonspray från golvet

Lyan

Trådstartare
Jag har fått en stor fläck på golvet som är snorhal! Gissar att det är från antistatsprayen jag använder på djuren för det är silikoner i den och fläcken är där jag brukar fixa med dem.

Hur får jag bort det? Halkar varje gång jag går där och vill helst inte bryta ett ben eller något annat roligt när jag väl ramlar :crazy:
 
Jag har fått en stor fläck på golvet som är snorhal! Gissar att det är från antistatsprayen jag använder på djuren för det är silikoner i den och fläcken är där jag brukar fixa med dem.

Hur får jag bort det? Halkar varje gång jag går där och vill helst inte bryta ett ben eller något annat roligt när jag väl ramlar :crazy:
Handdiskmedel löser upp silikonet.
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 504
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 073
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 537
Senast: tott
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 438
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp