få bort tejprester

Lilla_Gubben

Trådstartare
Eftersom jag fick så många lysande förslag på min fråga om havregrynsgröten, så ställer jag nästa fråga och hoppas på lika många svar och lösningar på denna fråga.

Min kiropraktor har tejpat min arm med kinesiologitejp och nu när tejpen börjar släppa så har jag ju tejprester över hela armen, så jag ser ju helt smutsig ut :(.
Så någon som har tips?
 
Kemiskt ren bensin, outstanding ta bort klisterrester
images
 
Bensin och nagellacksborttagning? Är ni skvatt galna? På huden? V-a-r-f-ö-r? För att ta bort tejp som är anpassad för att sitta på hud? Jösses, inte undra på att folk blir sjuka!

Varmt vatten och tvål. Svårare än så är det inte. Använd lactacyd.
 
Håller med om barnolja. Det är det enda som brukar bita på klister från flugfångare iaf.
Har faktiskt fått putsa ett fönster med just barnolja idag :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 750
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 761
Senast: Stefffie
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 101
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 980
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp