Få bort vårta.

Kamomilla

Trådstartare
Vad är era bästa tips på vad som fungerar för att få bort en vårta?

Sitter längst fram på ena tån så det skaver lite mot skon och jag märker att jag ändrar sätt att gå för att undvika det.
 
Vårtfri Pen, tyckte jag fungerade bra. Enkel användning och tog inte så förfärligt lång tid att få bort med.
 
Wartner Pen har varit effektivast hittills.

Jag har haft vårtor som kommit och gått väldigt länge. Kan vara fri många år och sedan kommer det vårtor igen. Följdaktligen har jag testat ganska många sätt.
 
Har inte haft sedan 90-talet men minns att jag provade vårtmedel i flera år utan att få bort, sen fick jag prova nåt salicylsyreplåster och då försvann vårtan. Har aldrig haft problem sen dess.
 
Vad är era bästa tips på vad som fungerar för att få bort en vårta?

Sitter längst fram på ena tån så det skaver lite mot skon och jag märker att jag ändrar sätt att gå för att undvika det.
Sonen hade vårtor förra året och det enda som funkade var att frysa bort dom. Det gör ont och är ganska dyrt (jämfört med andra medel), men det gick snabbt och dom kom inte tillbaka. Har testat flera andra vårtmedel förut, bl a penna med medel som man ska droppa på vårtorna, men det tog en jädrans tid och funkade inte (vårtorna kom tillbaka).
 

Liknande trådar

Hemmet Såg att det har kommit lite mörk choklad från chokladkaka på dynan på en antik stol. Har ni något bra tips om hur jag tar bort det? Har...
Svar
5
· Visningar
288
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 214
Senast: Sassy
·
Kläder & Bli fin Åh nu börjar ju nästan barfotasäsongen men det brukar tyvärr innebära skoskav för mig :nailbiting: Jag har ett par kilklackade skor...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Septicemia
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
354
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Secret Easterbunny 2024
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp