Få fram borttagna mejl i outlooks papperskorg?

bettysmatte

Trådstartare
Jag skulle behöva hitta ett mejl ifrån början av februari, som jag har "slängt i papperskorgen" i outlook. När jag jag trycker på "recover" kommer jag ändå inte längre bakåt än ca 25 februari. Går det inte att få fram borttagna mejl längre tillbaka än så :confused: ??
 
Jag skulle behöva hitta ett mejl ifrån början av februari, som jag har "slängt i papperskorgen" i outlook. När jag jag trycker på "recover" kommer jag ändå inte längre bakåt än ca 25 februari. Går det inte att få fram borttagna mejl längre tillbaka än så :confused: ??
Kollar du i mobil eller på dator? Om du kollar i mobil kan det bero på hur lång tid tillbaka du har valt att synka meddelanden.
 
Senast ändrad:
Googlade Outlook papperskorg och första träffen jag fick upp är Microsoft sida med beskrivning hur man gör. Finns tydligen olika sätt beroende på version och tid sen mailet slängdes.
 
Nu lyckas jag - på telefonen - söka 6 månader bakåt. Men får ingen träff ändå. Vad brukar det stå som avsändare när man får leveransuppdateringar från Postnord? Alltså när man har skickat ett paket?

Sökning på Postnord ger inga träffar på skiclade paket vare sig i papperskorg eller inkorg....:meh:
 
Nu lyckas jag - på telefonen - söka 6 månader bakåt. Men får ingen träff ändå. Vad brukar det stå som avsändare när man får leveransuppdateringar från Postnord? Alltså när man har skickat ett paket?

Sökning på Postnord ger inga träffar på skiclade paket vare sig i papperskorg eller inkorg....:meh:
noreply@postnord.com får jag upp när jag sökte på postnord och hittade Mail från ett brev jag skickat (skicka lätt)
 
Jag har kontaktat postnord, utan större förhoppning egentligen, för att se om de kan söka fram något på mottagare och/eller avsändare, för jag lyckas verkligen inte hitta något.... :meh: Det stör mig att mottagaren säger att hon inte har fått, när jag VET att jag följde brevet tills det stod att det hade levererats. Det var inget som mottagaren väntade på, och alltså inget som hon hade betalat för, men jag ville ju ändå att det skulle komma fram.....
 
Jag har kontaktat postnord, utan större förhoppning egentligen, för att se om de kan söka fram något på mottagare och/eller avsändare, för jag lyckas verkligen inte hitta något.... :meh: Det stör mig att mottagaren säger att hon inte har fått, när jag VET att jag följde brevet tills det stod att det hade levererats. Det var inget som mottagaren väntade på, och alltså inget som hon hade betalat för, men jag ville ju ändå att det skulle komma fram.....

Du kan inte få fram det genom PostNord-appen? Jag tror att även om man inte haft den aktiverad innan, så borde man få fram lite historik på försändelser som är kopplat till ens mobilnummer/e-post. Kan ju vara värt att testa i alla fall?
 
Jag skulle behöva hitta ett mejl ifrån början av februari, som jag har "slängt i papperskorgen" i outlook. När jag jag trycker på "recover" kommer jag ändå inte längre bakåt än ca 25 februari. Går det inte att få fram borttagna mejl längre tillbaka än så :confused: ??
Jag vet inte om det skiljer sig på mobil, men när jag kollar i borttaget-mappen i Outlook på min dator (dvs via en vanlig webläsare) så står det att "Objekt i den här mappen tas bort om 30 dagar."
 
Jag vet inte om det skiljer sig på mobil, men när jag kollar i borttaget-mappen i Outlook på min dator (dvs via en vanlig webläsare) så står det att "Objekt i den här mappen tas bort om 30 dagar."
När jag söker på datorn kan jag få fram från 6 månader bakåt i tiden.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 910
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 354
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 362
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp