Få manen att växa!

Jag köper en burk på granngården som ser ut så här:

8806263947294_1011588-1_4813_jpg.jpg


Man får se till att ha på sig plasthandskar när man lägger lite på manen, eller täcket, eller vart man nu vill ha det :)
Jag tvättade händerna när jag kom hem från stallet och hade geggat med den där krämen. Tvättade ordentligt! Satte mig sedan och mumsade i mig en tacos. Två tuggor senare höll jag på att avlida. Shit så läbbig smak! Ville klippa av mig tungan!!
 
Jag köper en burk på granngården som ser ut så här:

8806263947294_1011588-1_4813_jpg.jpg


Man får se till att ha på sig plasthandskar när man lägger lite på manen, eller täcket, eller vart man nu vill ha det :)
Den är bra, men den smetar av sig överallt och man får den lätt på sig igen upplever jag. Kommer inte ihåg om det är karens på den? Är det de så ska man nog välja en annan.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
2 880
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 170
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 164
Senast: Milosari
·
Hästvård Från ingenstans har nu min andra häst också fått fång. Min gamla shettis hade en känning förra våren när hon släpptes i en obetad hage...
2
Svar
22
· Visningar
4 287

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp