Få ordning på sitt liv

Tofs

Trådstartare
Mitt liv är så jobbigt.
Jag arbetar som timanställd på deltid. Alltså många dagar utan jobb. Jag har knappt några rutiner alls i min vardag när jag inte jobbar. Och när jag jobbar så är det oftast kvällar och helger.

Jag äter dåligt, känner mig alltid trött och energilös. Har flera sjukdomar som påverkar min energi. Har mycket ångest. Rörigt hemma, skulle behöva gå igenom skåp och lådor för att få bättre förvaringsmöjligheter. Nu är det mesta bara intryckt i skåpen.

Jag har äntligen tagit mig till gymmet efter en paus sedan i våras. Ska försöka hitta balans med träningen, kör ofta på för hårt, med träning i flera dagar i veckan eller fler pass på samma dag o sen får jag bakslag och jag går sen inte dit.

Har ni några tips och råd? Har varit bortrest en längre tid över sommaren men är nu hemma igen och idag började ångesten över min tillvaro komma. 😢
 
Skulle "sallskap" fran youtube influensare funka tror du?
Jag tycker om att organisera iofs, men det finns en hel hog med "clean with me", "organise with me", "Declutter my room and reset for september" typ av videos, och jag tycker att forutom att fa bra tips pa t.ex. forvaring och organisering, sa kan det vara ganska motiverande. Kanske kan vara vart att prova om du inte redan gjort sa :)

For mig kommer energi och haghet fran min hemmiljo, sa for mig kanns det naturligt att borja med att typ sortera och reda ut hemmiljon forst, darav fokuset dar :)
 
Mitt liv är så jobbigt.
Jag arbetar som timanställd på deltid. Alltså många dagar utan jobb. Jag har knappt några rutiner alls i min vardag när jag inte jobbar. Och när jag jobbar så är det oftast kvällar och helger.

Jag äter dåligt, känner mig alltid trött och energilös. Har flera sjukdomar som påverkar min energi. Har mycket ångest. Rörigt hemma, skulle behöva gå igenom skåp och lådor för att få bättre förvaringsmöjligheter. Nu är det mesta bara intryckt i skåpen.