Bukefalos 28 år!

Få tag i skank?

MrsScabtree

Trådstartare
Hej på er jägare och viltspårare! Går det att få tag i skank såhär års?
Jag har tänkt att börja med att spåra Ian nu (eftersök) och blod går ju att gå tag i...men skanka verkar desto svårare..

några tips?
 
Sv: Få tag i skank?

Vi känner inga jägare så vi har köpt klövar och skankar av SSRK (svenska spaniel och retrieverklubben) här i Umeå.

Borde ju finnas någon sån klubb i sthlm med, så ett tips är att höra med dem. :)
 
Sv: Få tag i skank?

Jag var inne på Brukshundcenter här i Uppsala och köpte i måndags.
De hade både rådjur och älg.
 
Sv: Få tag i skank?

Bara nyfiken (har frysboxen full av skankar så behöver inte själv) men vad tog dom där?
 
Sv: Få tag i skank?

På jägareförbundets hemsida så kan det finnas annonser. Jag köpte från en man som annonserade där, de kostade bara 15:- styck men frakten var desto saftigare så det är ju bra om man har någon man kan dela den med.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 259
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 939
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 254
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
779
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp