Få tillbaka,eller betala? Deklarationen

Fibusen

Trådstartare
Jag fick tillbaka även i år. Tyvärr inte så mycket som jag brukar få,men så länge man slipper betala så ska man vara glad. :D
 
Får tillbaka nästan 16000, har jobbat extra parallellt med mina studier och dom har dragit lite extra skatt, känns riktigt bra just nu för då klarar jag mig hela sommaren även om jag inte får sommarjobb! :up::up:
 
Jag kollade nu! Öppet och jag får tillbaks! :D ca 5000 verkar det som, men det ser inte ut som att de har räknat med reseersättningen då.
 
318 kr tillbaka... Jag som bett FK dra 200 kr extra varje månad så jag skulle få en slant att göra nåt kul med, vad fan :(
 
Vars tusan på sidan är det man kollar? Sitter på mobilen och har loggat in med mitt bank-id...
 
Det öppnar inte förrän imorgon men enligt DN kan man ha tur och slinka igenom ändå, de släpper in vissa som ett test för sajten.
 
Jag lyckades också genom att trycka på deklaration och sedan logga in ändå. Får tillbaka knappt 2000, förra året fick jag drygt 2000, verkar hamna där.
 
hua... betala 6700kr :arghh:
Men då är det inte justerat efter reseersättningen...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 649
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
351
Juridik & Ekonomi Äntligen ställde vi av vår Plåtis över vintern och ska då slippa (hela?) fordonsskatten. Detta gjorde vi bara häromdagen, i december...
Svar
4
· Visningar
480
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 258
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp