Bukefalos 28 år!

Få tillbaka kapat konto hos fb

Wille

Trådstartare
En kompis fick sitt konto på facebook kapat idag. Finns det något hen kan göra för att få tillbaka kontot?
 
Hen har fått tillbaka sitt konto och återställt info, men jag ser bara ett tomt konto. Någon som vet varför jag inte kan se kontot på samma sätt som hen? Vi är inte heller längre vänner på fb. Hackaren tog bort alla vänner.
 
Hen har fått tillbaka sitt konto och återställt info, men jag ser bara ett tomt konto. Någon som vet varför jag inte kan se kontot på samma sätt som hen? Vi är inte heller längre vänner på fb. Hackaren tog bort alla vänner.
Vad menar du med "tomt"? Om ni inte är vänner ser du väl förmodligen inte speciellt mycket. Men ni får väl lägga till varandra som vänner igen och se hur det ser ut då?
 
Vad menar du med "tomt"? Om ni inte är vänner ser du väl förmodligen inte speciellt mycket. Men ni får väl lägga till varandra som vänner igen och se hur det ser ut då?
Ingen profilbild, ingen header, inga inlägg, inga vänner. Inget innehåll alls med andra ord.
 
Det verkar finnas två konton för hen. Den med profilbild var inte synlig för andra än vänner. Blev ju åter vän med hen och kunde då se det kontot. Det kommer dock inte upp i sökresultat och kan inte ses av andra än vänner.
 

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
214
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
626
Senast: Hermelin
·
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 982
Senast: Lobelia
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp