Bukefalos 28 år!

få ut bilder från ifååån....

stjarnhimmel

Trådstartare
Min iphone 5 slutade plötsligt fungera igår. Det händer inget när man trycker på knapparna på skärmen. Kan inte ens låsa upp den. Inget speciellt hade hänt.. den gav bara upp....:mad:
Jag antar att jag måste köpa en ny nu.. den är ändå ca tre år och de håller väl inte längre än så...
Men det jag undrar; om jag på ngt sätt kan få ut bilderna jag har i telefonen som jag inte hunnit lägga någon annanstans?
 
När jag ansluter min iPhone till min laptop förs bilderna automatiskt över till min DropBox, kanske det fungerar även om du inte kan hantera telefonen?
 
Jag kommer åt bilderna på min iPhone 4S, när jag stoppar i USB-kabeln från datorn till telefonen, utan att trycka på något i telefonen. Fungerar som vilket USB-minne som helst (förutom att det bara är en väg och bara bilder, filmer filmade med kameran).

Hoppas det löst sig för dig, ser det var en vecka sedan nu.
 

Liknande trådar

Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 705
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 625
Senast: tott
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 954
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
32 271
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp