facebook-fråga

Toksussie

Trådstartare
Jag fattar verkligen inte hur facebook fungerar...eller i det stora hela förstår jag ju, men jag vet ju inte vad som händer när jag "gör" nånting så jag vet inte om jag ska våga göra nåt....

Jag har hittat ett klipp på youtube som jag skulle vilja lägga på min facebooksida, kan jag göra det och hur?
Det här klippet/filmen finns redan hos en användare på facebook, kan jag använda den eller länka till den sidan? Det brukar alltid finnas en "gilla-knapp" att trycka på, men är det kanske bara hos de jag är vän med? Jag kunde klicka på nåt som hette "dela", då kom det upp en ruta där jag kunde skriva text också klippet nedanför, men var hamnar det sen när jag klickar okej? På min egen sida eller blir det som ett svar hos den jag "är hos":confused:

Hoppas nån kan reda ut det här lite åt mig och inte tycker att jag är alltför korkad:o
 
Sv: facebook-fråga

Jag kunde klicka på nåt som hette "dela", då kom det upp en ruta där jag kunde skriva text också klippet nedanför, men var hamnar det sen när jag klickar okej? På min egen sida eller blir det som ett svar hos den jag "är hos"
Det hamnar i din logg (hoppas jag svarar rätt nu:angel:)
Om jag hittar nån sajt jag vill dela i loggen så kopierar jag URL:en och klistrar in i loggen.
Du får prova dig fram, det går att ta bort om du ångrar dig. :laugh:
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
867
Senast: Bison
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 310
Senast: manda
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 547
Senast: Klara
·
Samhälle Kollade danska Arvinge Okänd ikväll och där visade de gamla kvitton på när en person beställt telefonväckning. Alltså, jag hade helt...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 038
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Färgtråd III
  • Födda -21

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp