Facebook nere?

Wille

Trådstartare
Ligger Facebook nere? Kommer inte in på någon sida alls sedan några timmar.
 
DN rapporterar:

Det rör sig sannolikt om den mänskliga faktorn och nu kan Facebook ligga nere under några timmar men det kan också ta några dagar. Det har brustit i Facebooks rutiner, säger Jonas Lejon, cybersäkerhetsexpert.

Och:
– Problemen verkar handla om en felinställning som har med nätverksfunktioner att göra. Förenklat kan man säga att det på måndagskvällen såg ut som att Facebook liksom har försvunnit från internet, genom att viktiga nätverkskonfigurationer har upphört,

Tja, vi får väl se om det funkar imorgon bitti igen - eller inte.....
 
@bettysmatte några dagar? huh, hoppas inte
Jag funderar om jag måste forska i efter ett telefonnummer till en fd kollega jag ska träffa imorgon, vi har bara varandra på fb 😬
 
DN rapporterar:

Det rör sig sannolikt om den mänskliga faktorn och nu kan Facebook ligga nere under några timmar men det kan också ta några dagar. Det har brustit i Facebooks rutiner, säger Jonas Lejon, cybersäkerhetsexpert.

Och:
– Problemen verkar handla om en felinställning som har med nätverksfunktioner att göra. Förenklat kan man säga att det på måndagskvällen såg ut som att Facebook liksom har försvunnit från internet, genom att viktiga nätverkskonfigurationer har upphört,

Tja, vi får väl se om det funkar imorgon bitti igen - eller inte.....

Aha! Trodde det var fel på telefonen eller Internet här.. tack för informationen!
 
Det lät så om min dotter också :D Fast då om Instagram, så därav drog jag slutsats att det var därför FB låg nere.

Min dotter överlever inte utan Instagram :D

DN rapporterar:

Det rör sig sannolikt om den mänskliga faktorn och nu kan Facebook ligga nere under några timmar men det kan också ta några dagar. Det har brustit i Facebooks rutiner, säger Jonas Lejon, cybersäkerhetsexpert.

Och:
– Problemen verkar handla om en felinställning som har med nätverksfunktioner att göra. Förenklat kan man säga att det på måndagskvällen såg ut som att Facebook liksom har försvunnit från internet, genom att viktiga nätverkskonfigurationer har upphört,

Tja, vi får väl se om det funkar imorgon bitti igen - eller inte.....

Känns riktigt intressant egentligen. Om FB försvann helt, hur skulle världen då bli? 😶😶😅
 
2F5290E2-FE26-4375-B4B7-1D199984D01E.jpeg
 
@bettysmatte samma, så är uttråkad inte skriva med kompisen, personer i ett spel jag spelar b.la :arghh: och så fd. kollegan nu med. Är bara försöka roa sig med nått 😅
 
@bettysmatte några dagar? huh, hoppas inte
Jag funderar om jag måste forska i efter ett telefonnummer till en fd kollega jag ska träffa imorgon, vi har bara varandra på fb 😬
Har också flera kollegor som jag bara har där, vi brukar skicka roliga saker till varann och gnälla över vardagliga ting. Nu går ju inte det 😫 Måste skapa bättring imorgon när jag ska till jobbet :cautious:

Något som kanske är bra för min plånbok är att jag inte kommer in på marketplace :rofl:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
341
Senast: Red_Chili
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 111
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Någon som hört talats om detta? Hörde av en anhörig att dess förälder inte längre får, som jag förstod det, ha tillgång till...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Lyan
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
558
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp