Facket ifrågasätter att barn är hästskötare

Jag diskuterar gärna, men du kommer med inlägget att det är fel att diskutera utifrån artiklen, vad ska vi annars diskutera här? Det som inte står i artiklen blir lite långsökt. Det är samma sak i i stort sett alla artiklar, mycket lite fakta i ämnet. Du borde lobba för att få bort diskussionerna snarare än att kritisera för att man diskuterar utifrån den lilla fakta som finns.

Du svara dessutom inte på frågan vad man ska diskutera här om det är tabu att diskutera utifrån artiklen.
Var har jag skrivit att det är tabu? Och måste allt diskuteras in i absurdum? Ibland är det faktiskt okej att konstatera att man har för lite fakta för att föra en vettig diskussion, inget konstigt med det. Då får man helt enkelt se om det går att få fram mer fakta, eller så kan man som du klaga och försöka tysta de som påpekar att diskussionen utifrån de fakta som finns inte blir bra.

En annan lösning är ju också att faktiskt hålla sig till de fakta som finns och inte hitta på egna omständigheter.
Men att som du försöka styra vilka som får och vad de får skriva om är en i synnerhet stor diskussionsdödare.
 
Var har jag skrivit att det är tabu? Och måste allt diskuteras in i absurdum? Ibland är det faktiskt okej att konstatera att man har för lite fakta för att föra en vettig diskussion, inget konstigt med det. Då får man helt enkelt se om det går att få fram mer fakta, eller så kan man som du klaga och försöka tysta de som påpekar att diskussionen utifrån de fakta som finns inte blir bra.

En annan lösning är ju också att faktiskt hålla sig till de fakta som finns och inte hitta på egna omständigheter.
Men att som du försöka styra vilka som får och vad de får skriva om är en i synnerhet stor diskussionsdödare.
Om du inte vill diskutera så perfekt, du behöver inte, ingen tvingar dig. Diskussionen om vad andra får och inte får diskutera är absurd. Som sagt, anser du att jag gör fel så anmäl inlägget. Och nej jag har inte hittat på fakta, jag skriver mina åsikter om en tidningsartikel.

Jag väntar fortfarande på svar på vad man enligt dig får diskutera.
 
Om du inte vill diskutera så perfekt, du behöver inte, ingen tvingar dig. Diskussionen om vad andra får och inte får diskutera är absurd. Som sagt, anser du att jag gör fel så anmäl inlägget. Och nej jag har inte hittat på fakta, jag skriver mina åsikter om en tidningsartikel.

Jag väntar fortfarande på svar på vad man enligt dig får diskutera.
Men det är ju du som vill hindra mig från att höras. Håller jag inte med dig utan påpekar att det är svårt att föra en vettig diskussion med så få fakta så ska jag enligt dig lämna diskussionen eller anmäla dig av någon oklar anledning. Du kan ju inte styra och ställa på det viset. Lika väl som du har rätt att komma med vagt underbyggda ”fakta” lika väl har jag rätt att påpeka svagheten i diskussionen.
Jag har aldrig skrivit att någon ska lämna diskussionen bara att det inte blir en vettig diskussion med så mycket hypotetiskt antagande som du kommer med.
För övrigt så är även denna diskussionen absurd för så vitt jag vet så kan inte du bestämma om jag får eller inte får skriva i tråden.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Djurparken Emaus i Uddevalla har länge låtit barn sköta hästar mot gratis ridning. Nu har fackförbundet Vision stoppat verksamheten. –...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 994
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp