Fälttävlan är =självmord??

Du kan ju nämna var någonstans det finns 120 på lokal tävling, eftersom det inte får förekomma enl TR.

Här där jag bor (skåne) finns det iaf inte en enda 120 på lokala tävlingar förutom på klubbtävling eller på inbjudningstävlingar tex pay and ride.
 
Höjderna du skriver stämmer, men det får inte förekomma högre klasser än LB och 1.10 hoppning på lokaltävling, så att du påstår att det är olika i olika delar av landet är lögn.

Och vad får du ut av att ljuga, det kanske är bättre du svarar på det själv.
 
Det är ju du som säger att jag ljuger. Därför kan jag inte svara dig efetrsom jag inte ljuger. tävlingen jag tävlade är en drive in eller som nån skrev pay and ride. var inne på förbundets hemsida och ser också att det står tom 110cm klasser: lokal. Måste luska lite i detta.
 
:rofl: :rofl: :rofl: Det här blir bara värre och värre, Jaså du tävlade en Drive in :devil:
Undrar om du ÄR Cherrie eller om Sverige begåvats med flera sådana exemplar :angel:
 
Jaha, nyss var det en lokaltävling och sedan en drive in.. har du ingen koll på vad du tävlar och skriver?
 
en LOKAL DRIVE IN!!!
du kankse inte är läs kunnig! ursäkta men nu börjar jag bli förbannad. jag behöver desutom inte förklara mig för någon här inne över huvudtaget!
 
vad är det med dig egentligen!!!!
du vet inget om mig men ändå dömmer du mig!?
börjar fundera på vad det finns för folk här inne egentligen!!! detta är sjukt!
 
En drive in är inte en tävling som klassas som en lokaltävling, menar du att det var en drive in som låg nära dig och du med det kallar den lokal?

Jo tack, jag är läskunnig, men du är väligt bra på att ändra dig hela tiden, lite svårt att hänga med i dina förvirrade inlägg.
 
tävlingen var en så kallad "lokal drive-in" har (papparena kvar.) där har dom både hoppning för ponny på morgonen och går sedan över till häst. klasser mellan 60cm-135 om jag inte mins helt fel. men jag förstår fortfarande inte varför jag ska behöva förklara mig för dig. och jag har inte ändrat mig hela tiden varför skulle jag göra det. därimot har jag en tendens till att handla först och tänka sen det kan nog verka något förvirrande. :smirk:
 
Men lilla gumman - ska du inte ta och backa?

Tänk innan du fantiserar nästa gång! Eller lär dig TR innan så du inte gör bort dig! :smirk:

/C
 
En i stallet har en häst som gått mkt fältävlan. Bara två lindriga skador(på hästen) har de råkat ut för under många tävlings säsonger. Så jag tror inte fältävlan skulle vara värre än någon annan gren. Bara man är försiktig så..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Precis som rubriken lyder: när får man gå upp en årskurs ( eller hoppa över en, om det blir bättre formulerat ). Just nu går jag i...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: Sedna
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 226
Senast: xfie
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: attheedge
·
Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 567
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp