Fälttävlan EM

Jag ligger lite efter, men vad skönt att det var fler som reagerade på Piggy Frenchs beteende! Jag surnade till rejält när jag såg det och var så förvånad över att kommentatorerna inte sa något, men det verkar alltså ha varit fler än jag som reagerade.
 
Jag tittar också! Kul att någon startat en tråd, jag tänkte precis göra det :)

För mig är det en rolig detalj att Golden Midnights mormors mormors mor Drakma 6089 stod på min barndoms ridskola och tillhörde en av mina favoriter :heart

Och så är jag så glad för Lars Christensson! Bästa kommentatorn på mycket länge. Hoppningen och särskilt dressyren blev alldeles förstörda av allt babblande om procent och poäng, helt utan känsla för djuren och sporten:devil:
 
Sen sätter jag på mig moderatorshatten och flyttar tråden till hästmänniska där trådarna om dressyren och hoppningen finns.

/mod.
 
Jag ligger lite efter, men vad skönt att det var fler som reagerade på Piggy Frenchs beteende! Jag surnade till rejält när jag såg det och var så förvånad över att kommentatorerna inte sa något, men det verkar alltså ha varit fler än jag som reagerade.

Jag med!
Så fult när hästen verkligen kämpat och förtjänade klappar och inte slag 😠
 
Jag med!
Så fult när hästen verkligen kämpat och förtjänade klappar och inte slag 😠
Jamen verkligen! Synd också att det var just den delen som min sambo skulle råka se, just när jag försökt övertyga honom om att fälttävlan inte är hästplågeri... Han är medveten om att detta var ett undantagsfall, men ändå!
 
Jag tittar också! Kul att någon startat en tråd, jag tänkte precis göra det :)

För mig är det en rolig detalj att Golden Midnights mormors mormors mor Drakma 6089 stod på min barndoms ridskola och tillhörde en av mina favoriter :heart

Och så är jag så glad för Lars Christensson! Bästa kommentatorn på mycket länge. Hoppningen och särskilt dressyren blev alldeles förstörda av allt babblande om procent och poäng, helt utan känsla för djuren och sporten:devil:
Jag tycker också att han är väldigt bra!
 
Jag tittar.
Älskar att titta på fälttävlan, jag är så imponerad av hästarna, dom är så himla häftiga så att jag blir typ konstant tårögd :D
Och så roligt att se hästar som verkligen älskar sitt jobb.

Stort plus till kommentatorerna, dom är riktigt bra.
 
Jag ligger lite efter, men vad skönt att det var fler som reagerade på Piggy Frenchs beteende! Jag surnade till rejält när jag såg det och var så förvånad över att kommentatorerna inte sa något, men det verkar alltså ha varit fler än jag som reagerade.
Missade det. Vad hände?
 
Hon piskade på sin häst rätt rejält under en transportsträcka efter ett av vattenhindren (minns inte riktigt vilket tyvärr, men det var ganska tidigt in tror jag).
Ah, vad tråkigt.
Gud, jag tänker mer "hur i hela helskotta kan folk utsätta sig för sådant där frivilligt?!":p
Min tanke också, det är nästan för spännande bara att titta på. 😱
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Tysklands Michael Jung bröt den brittiska dominansen och Sara Algotsson Ostholts dressyr lyfte det svenska laget inför terrängen. De...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter EM i fälttävlan är igång i Haras du Pin, Frankrike. Här är allt du behöver veta!
Svar
0
· Visningar
466
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är dag ett av två med dressyr på EM i fälttävlan och Frida Andersén har inlett för det svenska laget med ett starkt program.
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp