Fälttävlans grönt kort!

S

StarEmma

har funderat på att ta det gröna kortet för fälttävlan och undrar hur man kan få reda på var det hålls såna kurser? o sen, är det svårt att ta det? Jag har en femåring, är det nåt hinder att den e så ung?? men han blir sex nästa år...

Tacksam för svar
 
Du kan fråga på din klubb om dom kan ha en kurs för att ta Ft märket, annar så får du vända dig till distriktet, för dom bör anårdna kurser. Det är ju bra om du tränat någon gång med din häst på fasta hinder och det är inte så svårt att ta det :bump:
 

Liknande trådar

Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 204
Senast: xfie
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
739
Senast: Rosett
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: Miingla
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 222
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp