Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Färg på fölet.

Demon

Trådstartare
Jag har köpt ett dräktigt islandshäststo. Och blir lite nyfiken på va det kan bli för färg på fölet. Jag undrar om det finns nån som kan hjälpa mej med det för jag har igen kolla på va hennes släktingar har för färg, förutom mamma och pappa och sen givetvis hingsten, som hon är betäckt med.
Nån som har lust att hjälpa mej lite? :confused:

Demon

Trådstartare
Stoet är svart utan tecken. Hon är efter Atli och undan ett brunblack sto, Blida fra Kópavogi.

Hon är betäckt med Fákur. Han är ju fux.

Hur stor är chansen att jag får ett fux föl? Jag vet inte vad dom övriga i hennes stam har för färg.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6443 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Katthälsa Lång historia kommer efter det jag egentligen undrar över, någon med erfarenhet av ”kronisk” /återkommande UVI på katt? För 2 år sedan...
Svar
10
· Visningar
538
Avel ska betäcka mitt sto sto till sommaren. hon har ingen märkvärdig stam annat än att farfar är donnerhall. ska inte sälja fölet utan ska...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 688
Skola&Jobb Hej! Inte mitt riktiga konto för jag vill vara anonym om detta så om nån kommer på vem jag är håll det gärna för er själva tack! Jag...
Svar
8
· Visningar
1 914
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar