Färg på fux (lägg gärna in bilder!)

Sv: Färg på fux (lägg gärna in bilder!)

Ja det är lagom mörk färg för min fux :), andra bruna smälter in i hennes päls för mycket men detta är lagom :).
 
Sv: Färg på fux (lägg gärna in bilder!)

Jag tycker alla "jordnära" färger i neutralare toner passar bra på fuxar.

Ex: grått, svart,beige,mocka,sand,vitt,marinblått,mossgrönt,roströd/orange
 
Sv: Färg på fux (lägg gärna in bilder!)

Grått är jättefint, inte snyggaste bilden men grått (och lite rosa)
dsc_1076_521d0b58e087c320477669f2.jpg


men jag gillar rött också :)
dsc_0754_51e47c85e087c36afad5824d.jpg
 
Sv: Färg på fux (lägg gärna in bilder!)

*kl*

Tyvärr sjukt dålig bild men jag älskar mitt silvriga till min fux, va osäker då jag köpte det men tycker det blev grymt :)

wpid-wpid-20131207_164153.jpeg


wpid-wpid-20131207_155958.jpeg


Ljusblått :

dsc_0711.jpg


Svart :

foppabc3a4st.jpg


Sand:

snapshot-7-2013-12-24-19-20b.png


Brun:

dsc_0185.jpg
 
Sv: Färg på fux (lägg gärna in bilder!)

kl

Jag tycker det är snyggast med varma färger, både starka och milda färger kan passa beroende på hästens nyans. Min systers ponny är väldigt röd/orange eldig färg, han passar väldigt bra i klarblått, marinblått, ljusblått, mossgrönt, brunt, beige och svart tycker jag :) Rött, rosa, orange osv skär sig något enormt med hans färg men är hästen en "dassigare" fux så kan det i enstaka fall vara fint. Creme är också väldigt fint och så vitt såklart men det är lite tråkigt :D
 

Liknande trådar

B
Utrustning ;)Funderar lite kring färg kombinationer osv och vill gärna höra era åsikter och se bilder :) Jag vill hitta en färg till min fux...
Svar
10
· Visningar
8 797
Senast: Peak
·
S
Utrustning Jag har en fux som jag ska köpa nya schabrak och lindor till, vill att dom ska matcha och vill ha tips på fina färger! Jag har...
2
Svar
35
· Visningar
13 482
Senast: Wippos
·
Utrustning För det första: Skicka in bilder på er själva i tävlingskavaj med tillhörande tävlings outfit! Sedan vill jag gärna ha färgtips...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Nikkiizen
·
R
Utrustning Jag är lite sugen på att köpa en ny kavaj när jag får råd. Den jag har nu är billig, något för stor och allmänt tråkig, trots tappra...
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: svea08_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp