Färg till fux..

Centaur

Trådstartare
Ska i väg till Oslo Horseshow och shoppa lite på lördag.. Nya hästen måste ju få sitt eget träns (även om andra hästen har et dussin at låna ut :D)! Tänkte köpa mellan mot mörkbrunt pullarträns med mässing. Har brun sadel, och tkr inte han är fin i svart, och tobacco skär sig liiite med hans färg.... (Har flera uppsättningar i dom färgerna till andra hästen, så har provat!) Ljus brun är dock bättre än svart...Men nån mellanbrun färg vore bra! TRor ni det blir snyggt??

Tänkte köpa ett beige schabrack också, och kanske ngr täcken om pengarna sträcker till.-....... :d
 

Liknande trådar

Utrustning Jag ska kanske ut på islandshäst-tävlingsbana i sommar, och hästen jag ska rida är en ganska mörk, nästan lite "gråbrunaktig" fux med...
2
Svar
24
· Visningar
4 984
Senast: mily
·
Utrustning Jag vill köpa en lädergrimma till min pålle men kan inte riktigt bestämma mig för vilket färg jag vill ha - i-landsproblem :D Jag har en...
Svar
7
· Visningar
2 740
Senast: Seabaz
·
Utrustning jag har ett litet litet I-lands problem :), min nya sadel är nästan samma färg som min häst dvs fux :(. jag har svart träns och...
Svar
9
· Visningar
1 993
Senast: Buck
·
Körning När jag äntligen börjar se ljuset i slutet på tunneln med Tummen :D så börjar jag så smått få energi och motivation över till att...
Svar
8
· Visningar
1 758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp