Färga kläder

cirkus

Trådstartare
Jag har köpt två vita klänningar, men jag vill egentligen inte ha vita utan färga dom.

Gör man sånt nuförtiden? Nån som sitter inne på bäst tipsen?
 
Att läsa på om materialen i klänningarna. En del tar inte åt sig av färgen alls. Hej, svarta byxor med vita sömmar. 😎
En annan gång fick jag en mesigt babyblå jacka när färgen skulle bli mörkblå.
 
Jag har köpt två vita klänningar, men jag vill egentligen inte ha vita utan färga dom.

Gör man sånt nuförtiden? Nån som sitter inne på bäst tipsen?
För att färga behöver plagget vara av naturmaterial, de flesta textilfärger tar in på polyester eller akryl.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 112
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 827
Senast: cirkus
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 669
Senast: TinyWiny
·
Kläder & Bli fin Jag funderar på att färga en klänning röd (från blå). Problemet är att jag bor i lägenhet och känner mig inte helt pigg på att köra den...
Svar
11
· Visningar
713

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp