Färga läder!!

M

mizz_perfect

Är det någon här som vet hur man kan färga läder? Antingen skavd färg eller från brunt till svart. Mitt bruna träns :love: passar inte bra på min häst i fägen. Går det att färga lädret till svart utan att tränset förstörs??
 
Narvsvärta är svart läder/skinn-färg. Det har jag använt när jag har bättrat på skavd färg på min sadel, men jag är inte säker på om det blir snyggt att färga ett helt träns. Antingen blir det jättebra eller så kan det kanske bli flammigt eller konstig färg...
 

Liknande trådar

Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: caballus
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
597
L
  • Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
845
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp