Färger till brun häst

Gurk katt34

Trådstartare
Hej! Ni som har bruna hästar av samma nyans som min (se bild), vad för färger är fina på dem? Jag har mest blåa schabrak till honom men jag vill gärna ha andra färger men vilka ska man ha och vilka sak man undvika? Vad brukar ni ha? 😊
4C310A57-CA96-4D66-847A-4652215A682A.jpeg
 
Ser for mig ett schabrak i djupare mörk brun, gärna med guldkant :) eller djup mörk grön, creme färgat lr ben vit, mörk blå/marin blå eller en klarare röd kanske och ja vinrött.
 
Jag har också en brun. På sommaren är hon som din häst, mörkare på vintern. Har mest marinblått, brunt, grönt, beige svart och grått. Tycker min häst passar i typ allt på vintern när hon är mörkbrun, men hennes ljusare sommarfärg passar inte så bra till typ pasteller.
 
Jag ägde en mörkbrun häst hade mest rött, lila och marin, men oavsett färg på häst så hade jag använt de färger jag personligen tycker är snyggt.
 
Hej! Ni som har bruna hästar av samma nyans som min (se bild), vad för färger är fina på dem? Jag har mest blåa schabrak till honom men jag vill gärna ha andra färger men vilka ska man ha och vilka sak man undvika? Vad brukar ni ha? 😊Visa bifogad fil 63493
Jag har gult till min ena och kornblått till den andra. Brun med guld paspoal har jag haft på en också. Mycket snyggt det med. Men gult är nog favoriten tror jag 🙂
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
962
Senast: Wingates
·
Avel Har klurat lite på om denna hästs färg, hon verkar ha fått mer grå/vita strån varje gång hon bytt päls. Svansen var väldigt vit redan...
Svar
12
· Visningar
1 484
Senast: Fiorano
·
Hemmet Hej Jag vill köpa en matta till min nya lägenhet men behöver lite tips.😊 Nu är bilderna kanske inte rättvisa för det är mörkt ute, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 467
Senast: Bison
·
Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 741
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp