Färgforum

D

Domaren

Är det inte dags för ett eget forum för frågor om färger på hästar snart, eller kanske lika gärna döpa om avel till färg??

D

Dasjenka

Att byta namn på avels-forumet är kanske lite väl drastiskt med tanke på att man kan diskutera så mycket mer än färg inom det området.
Men ett nytt forum var en bra idé! =)

Hehe,ja tror INTE att d skulle bli så många som höll sig där då :p Å spec inte när man väl pratat om alla färger.

D

Domaren

Pratat om alla färger??
Samma frågor dyker upp om och om och om igen... i mängder... :crazy:

D

Domaren

Jaha... nu börjar frågorna angående färgavel drösa in på hingst också... snälla någon moderator eller Gunnar, vad har ni för åsikt om mitt förslag?

A

Alize

Tycker det vore jättebra med nytt forum eftersom ungefär halva avelsforumet är fullt av trådar i stil med "Hur stor är chansen på konstantskimmel" och "Färg på fölet?".
Även på raser skulle det inte skada att slippa trådar om färgfrågor på olika raser...
Utmärkt idé, hoppas det blir så... :bump:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6516 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Bukefalosnyheter Jag arbetar just nu med lite ändringar av hur de olika forumen är organiserade. Det har tidigare funnits önskemål om att dela upp en...
Svar
7
· Visningar
296
  • Löst
Bukefalos Jag testar lite ny funktionalitet. Just nu är det enbart jag som kan skapa en frågetråd som denna. Tanken är att om det verkar vettigt...
Svar
19
· Visningar
595
Hundträning Som rubriken säger kommer här en nybörjarfråga om agilityhinder: De slalompinnar som säljs på t ex Hööks är ju i två färger, och ska...
Svar
7
· Visningar
367
Mat Jag har genom livet försökt att baka bröd med det har inte blivit någon raketkarriär av det precis. Mina limpor får alltid en stark...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 843

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Fritid, Barn

• Politik i USA
  • Ljuddämpning till "halvrum"

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021
  • Kattsnack #8