Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Att byta namn på avels-forumet är kanske lite väl drastiskt med tanke på att man kan diskutera så mycket mer än färg inom det området.
Men ett nytt forum var en bra idé! =)
Tycker det vore jättebra med nytt forum eftersom ungefär halva avelsforumet är fullt av trådar i stil med "Hur stor är chansen på konstantskimmel" och "Färg på fölet?".
Även på raser skulle det inte skada att slippa trådar om färgfrågor på olika raser...
Utmärkt idé, hoppas det blir så...
Hästnyheter Ryggen mot väggen för att Sverige skulle leva i lagtävlingen av dressyr-VM.
Juliette Ramel, med hästen Buriel, stod pall för trycket och...
Juridik & Ekonomi Nä, admin verkade mest tycka jag var besvärlig. Men men, inte mycket mer att göra än att hoppas att hon inte gör samma med någon annan
Hästmänniskan Det har inte funnits någon häst jag varit rädd för att rida men däremot väljer jag nu som 30+ vad jag sätter mig på, till skillnad från...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.