Färgglada träns!

Söker du på Biothane träns så kommer det upp en del mindre försäljare. Många av de kan även göra träns på beställning. Jag gillar verkligen Biothane- materialet.
 
Personligen föredrar jag biothaneutrustning från Running Bear, om jag får välja, men då lär en beställa från USA. I mitt tycke är de bäst i både kvalitet och passform.

Marylot ligger lite lägre i prisklass och är nog enklare/snabbare att skicka efter från Sverige. Googla på Goedhard så borde hemsidan dyka upp!
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
192
  • Artikel
Hästnyheter En stallkatt är ett naturligt inslag i ett stall. Förutom att vara ett trevligt sällskap hjälper de också till att hålla stallet fritt...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag är inne på att köpa shortchaps att ha under vintern, men har någon tips på märke/modell för riktigt breda vader?
Svar
6
· Visningar
722
Senast: Zpunk
·
Anläggning Tänkte köpa brandlarm till stall och loge. Vad har ni? För- och nackdelar? Någon som kan rekommendera ett system som kan kopplas till...
Svar
19
· Visningar
671
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp