Färgglada träns!

Söker du på Biothane träns så kommer det upp en del mindre försäljare. Många av de kan även göra träns på beställning. Jag gillar verkligen Biothane- materialet.
 
Personligen föredrar jag biothaneutrustning från Running Bear, om jag får välja, men då lär en beställa från USA. I mitt tycke är de bäst i både kvalitet och passform.

Marylot ligger lite lägre i prisklass och är nog enklare/snabbare att skicka efter från Sverige. Googla på Goedhard så borde hemsidan dyka upp!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är inne på att köpa shortchaps att ha under vintern, men har någon tips på märke/modell för riktigt breda vader?
Svar
6
· Visningar
666
Senast: Zpunk
·
Utrustning Dotterns nya D-ponny, arabiskt fullblod, behöver ett nytt träns. Ni som har erfarenhet av arabiska fullblod, har ni tips på vilka träns...
Svar
2
· Visningar
504
Senast: Lavinia
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 293
Senast: Buongusto
·
  • Artikel
Hästnyheter De svenska tränarna handlade ettåringar för nästan tre miljoner dollar under den första auktionsdagen i Harrisburg. Stall Zet var med på...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp