Bukefalos 28 år!

Fågelburar/råttburar

Q

Queen

Jag har sökt i varje vrå på internet utan att hitta en enda sida där man kan beställa hem råttburar eller fågelburar.
Skulle bli övelycklig om någon visste någon sida!
 
Kika på blocket.se, där kan man hitta en massa billigt :)

TCJ: Tror fink- och undulat oftast är för små för rådisar ;)
 
Har en bur på 120x70x105 (undulat/fink galler) till salu ;) pm:a mig om du är intresserad
 
Det var en råttbur jag ville ha men om det inte finns så får man ju köpa en fågelbur.
Fast det blir efter sommaren för det är då jag ska skaffa två råttor.
Jag vill inte skaffa dom i sommar eftersom jag är borta rätt så mycket och jag vill ju ägna all min tid till råttorna.
 
Ok :) Ett tips kan ju vara att bygga eget så kan det bli ännu större :)

Hmm jag hade ju en bunt adresser till några grossister som zooaffärerna kunde ta hem bur från men jag tycks inte hitta adresserna... :confused:
 
Sv: Fågelburar/råttburar

Hej. Jag undrar vad du hade tänkt dig för buren och var den finns? Mvh Tilda
 
Sv: Fågelburar/råttburar

Jag skulle inte tro att du kommer att få något svar, tråden är 8 år gammal och TjejTjejen har tagit bort sitt konto :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: sweep
·
Kläder & Bli fin Vi letar förlovningsring till pojkvännen men det går inte så bra. Han vill ha en sådan här men denna kommer från en sida som känns lite...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
944
Senast: tuaphua
·
Mat Efter en helgförmiddag i industrihamnen och kringfnosande på containerterminalen kände The Significant Other att en naturlig...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Var vill vi bo?
  • Personalmöten

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp