FAL equestrian!?

L

lul

är det någon som har erfarenhet av dessa täcken!? håller de kvaliten? har nån köpt nån i små storlekar? har själv shettis -kraftig. är det bra passform?

tacksam för svar!
 
Har två FAL Bulldog, och det är riktigt bra täcken. Lätta med utmärkt passform. Har använt det ena som utetäcke och det håller bra. Det har förvisso fått en reva, men det är resultatet av att en av valackerna fick för sig att han absolut skulle betäcka stoet som hade täcket på sig och förmodligen fastnade med en sko i täcket. :smirk:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
609
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 079
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
987
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
260
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bästa sms-appen
  • Fototråd del II
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp