Falsterbo 2019

Waco

Trådstartare
Givetvis har kollegan tagit ut föräldraledighet hela denna vecka så jag är fast på jobb och kan inget se :( så rapporter från er på plats önskas :D

Hur har 5åringarna sett ut? Hej och hå vad domarna inte varit överens...
 
Ja det var väldigt oeniga! Jag åker ner på torsdagen och ska se finalerna, då är det säkert ordning i domar båset. :D
 
Vi kollade på 5 åringarna idag och det var väldigt svajigt mellan domarna. Många fina ekipage som fick höga poäng av 2 domare, blev totalt sågade av 1🤔 Men annars gött väder och bra shopping 👍
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 515
Senast: Flixon
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
1 991
Senast: BornAgain
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 487
Senast: Bortglömd
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 038
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp