Falsterbo 2019

Waco

Trådstartare
Givetvis har kollegan tagit ut föräldraledighet hela denna vecka så jag är fast på jobb och kan inget se :( så rapporter från er på plats önskas :D

Hur har 5åringarna sett ut? Hej och hå vad domarna inte varit överens...
 
Ja det var väldigt oeniga! Jag åker ner på torsdagen och ska se finalerna, då är det säkert ordning i domar båset. :D
 
Vi kollade på 5 åringarna idag och det var väldigt svajigt mellan domarna. Många fina ekipage som fick höga poäng av 2 domare, blev totalt sågade av 1🤔 Men annars gött väder och bra shopping 👍
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 408
Senast: Bortglömd
·
Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 300
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 638
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp